gshvw schreef:
Nou ben ik vrij goed in game-helicopters en vliegtuigen besturen maar dit werkt niet.
Het heet 'Walk' (through), niet 'Fly through'
gshvw schreef:
Ik heb een groot gebouw geconstrueerd van 100 bij 100 meter maar nog vlieg ik bij de laagste snelheid in 3 seconden helemaal naar de andere kant.
De loopsnelheid hangt af van de vertikale afstand tussen kruis en cursor op het scherm.
De ´rondkijk´-snelheid hangt af van de horizontale afstand tussen kruis en cursor op het scherm.
Schuine afstanden combineren beide (loop en rondkijken) waardoor je vloeiend de hoek om loopt, de gang door, de trap op en van kamer naar kamer.Het lukt me om met een miniem slakkengangetje (bijvoorbeeld 1m/minuut) door een gebouw te bewegen in elke gewenste richting, voor en achteruit.
gshvw schreef:
Naar rechts sturen en dan weer naar links doet mij telkens tegen de rechter muur vastlopen.
Met 'Walk' +Alt bestaan muren niet. Je loopt er dus dwars doorheen.
Dit laatste is voor een goede 'Walk through' natuurlijk niet echt een optie maar als je te snel gaat knal je zeker ook overal tegenop en verlies je de controle. Even achteruit , iets draaien en dan weer langzaam vooruit. Flink oefenen! Meer kan ik er echt niet van maken.
Wo3Dan