OzBoz schreef:
Ennuh, Orakel. Ik zat ook nog eens naar je deuren te kijken maar ik heb het idee dat je het beslag op de deur te ver aan de buitenkant van de deur hebt zitten, dus dat plaatje metaal en de klink. Kan me vergissen overigens. Niet dat het verder boeit, ze zijn slick.

Ik heb trouwens de NEMEF, LIPS etc weggelaten want dat leek me niet praktisch met spiegelen enzo. Mooi excuus hè

Misschien dat ik ooit aan de binnenkant van kozijn nog wat schroefjes purk waar het slot in valt. Maar ik vond het wel weer ff leuk zo.
Tjonge, jonge, er is dus nog een overtreffende trap qua detail (plastic rondjes op het kozijn, schroefjes, dikte in het glas, scharnieren)

Goeie materialen toegekend zie ik. Wat betreft dat beslag, je had gelijk. Het moest 1,4 cm opschuiven. Dus dat heb ik eerst gedaan en toen deze post afgemaakt, first things first!

Nog bedankt voor de opmerkzaamheid. De rand aan de zijkant heb ik ook nog iets breder gemaakt.

Ik zat eerst zo te kijken... is Oz naar een showroom geweest?!

O ja, dat die tekst inderdaad gespiegeld wordt had ik inderdaad ook al gezien. Heb 't nu toch ook maar weggehaald.

Trouwens, over mierenneuken gesproken, de rand van je deurklink loopt iets omhoog aan de voorkant (zie 4e foto van boven) en ik mis de plastic ring om het ronde metaal bij de deurplaat