Respect schreef:
je kan je model inderdaad het beste kleiner maken door middel van components zoals Gijs hierboven zegt, dus als het nog geen componenten zijn alles wissen op 1 bakje na, component maken dan opnieuw kopieren en draaien, dan ook de afbeeling van de achterwand proberen te verkleinen.
Als je je bestand op 3D warehouse kan en wil zetten kan ik wel een voorbeeld geven hoe dit model nog een MB of 4 is, dat is wel het maximale wat zou mogen.
brrrr, ik moet nog hééé'l veel leren zie ik wel, want ik kan wel aardig tekenen en zo, maar op 3d warehouse
zetten heb ik nog niet geprobeert, dus dat moet ik nog uitdokteren van hoe dat moet.
Ik heb sketchup nog niet zo lang, en ben ik gisteren sinds lange tijd er weer aan de slag gegaan,
en is het voor mij gewoon een vorm van ontspanning/tijdverdrijf. Verder denk ik dat ik veel moeite
zal hebben om te begrijpen hoe ik het allemaal moet aanpakken, dus wees niet kwaad als ik het maar
niet snap wat jullie me uitleggen. In elk geval zal ik enes gaan proberen om het op dat 3d warehouse
te plaatsen, en als dat gelukt is zal ik het je wel even laten weten.
Misschien is het handig als je hier even de stappen die ik moet doorlopen kunt neerzetten, dan
zal het wellicht wat makkelijker gaan.
In elk geval alvast bedankt voor de hulp.