Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

• Advertisement

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
  Afdrukweergave

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 apr 2007, 22:02 

Coen,

Go beyond your limits! Just kidding.
Nee Coen, ik ben gewoon iemand die hemelsbreed niet meer dan 25km bij je vandaan woont. Ik waardeer je openheid in je laatste bericht.
M'n naam zaait soms op het eng.SU-forum lichtelijke verwarring. Waarom? Totaal overbodig.
SU is een geweldig programma....., nee, een stuk gereedschap. (Bij toeval?) is het binnen 1 minuut plat te krijgen als je e.e.a. maar grondig onderzoekt.
Ik gebruik SU gewoon als "speeltje", let wel, omdat ik er in geloof en voor eventuele ontwikkelingen in het tekenprogramma waar ik nu mee werk.
Dus mogelijk gebruik ik SU later voor mijn werk.
Wat mijn werk is?:
Werktuigbowkundige(kleine letters), Bouwkundig constructeur(grote letters)(20j), autodidactisch, vrijheid!
Mijn motto is: "Onderschat nooit de intelligentie van de "simpele" man/vrouw op de hoek van de straat en.... waardeer dat."

Om e.e.a. op dit geval toe te spitsen: als je iets beweert en ik denk dat je bewering niet klopt, dan hoor je het. De vrager verdient duidelijkheid in het belang van het gebruik van het programma. Niets persoonlijks.

be aware of the bug(s)

vr.gr.
Wo3Dan

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 15 apr 2007, 21:05 
Vroeger kreeg ik SketchUp binnen 1 seCONDE plat, maar die bugs heb ik allemaal gemeld. Zo zat er in Beta 1 van versie 6 een fout dat als je een vlak schaalde en de operatie nog niet had afgemaakt en dan op Esc drukte, hij vast liep.
Een andere bug in versie 5 was dat wanneer je iets roteerde en je dan op de sneltoets van DeSelecteren (bij mij Control+D) drukte dat hij dan ook vast liep.

Het is overigens niet nodig je zelf te verklaren dat wanneer een bewering niet klopt het dan niet persoonlijk is bedoeld als je daarin de ander verbetert. Jij hebt gelijk en ik niet, punt. Niet moeilijk doen verder. 8)

Overigens weet ik nou nog steeds niet je naam en tevens niet wat wo3dan betekent.

Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 19 apr 2007, 16:46 
Coen Naninck schreef:
Overigens weet ik nou nog steeds niet je naam en tevens niet wat wo3dan betekent.

Zou het er nog van komen Wo3dan, denk je?

Antwoord met een citaat  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]