Wo3Dan,
Klopt, Het kunstwerk dat op de juist plaats staat heb ik gisteren weer (nadat ik in SketchUp met behulp van het (nieuwe??) beeld van Google Earth het kunstwerk zo'n 5 meter had verschoven) geupload naar Google, deze staat nu in de wachtrij ter beoordeling.
Het kunstwerk dat ernaast staat zie je alleen maar als het vinkje in GE bij 3D gebouwen aanstaat. Dit is dus eigenlijk mijn eerste kunstwerk dat ik noodgedwongen moest verwijderen een paar dagen geleden omdat al mijn objecten zo'n 5 meter afwijking hadden terwijl daarvoor alles toch echt goed stond.
Het lijkt er dus op dat een object dat ik heb verwijderd uit het 3DWarehouse niet verdwijnt uit GE, terwijl wel de (uitgebreide) tekst die ik altijd zag in het tekstvak wel verdwenen is.
Ik ben heel benieuw of het model dat ik naar de (nieuwe) juiste plaats heb verschoven goedgekeurd wordt of kan worden, misschien dat op
dat moment het eerste (op dit moment al verwijderde model in 3DWarehous) pas definitief verdwijnt uit GE zodat er dan maar 1 model overblijft.
Ik wacht dit eerst maar eens even af omdat ik dit probleem nu met al mijn modellen heb, ik wil ze best allemaal nog 1 keer opnieuw plaatsen, maar dan wil ik wel de zekerheid dat alles er weer netjes op komt te staan in GE net zoals in het verleden.
Ik heb de boerderij ook weer opnieuw aangeboden, hij kreeg vandaag al (!) de status niet geaccepteerd omdat de texturen niet goed zouden zijn en het model zou niet voltooid zijn, dus maar weer gereageerd en er een aantal links bijgedaan naar foto's van die boerderij.(als dit met alle modellen zo gaat die ik weer opnieuw moet plaatsen schiet het niet op...

)
Bedankt voor het meedenken vanuit het verre westen
Groeten, Henk