Hallo,
Ik ben bezig om tekeningen die ik in SU heb gemaakt uit te printen met het programma LayOut.
Dit werkt prima om een strakke kantlijn om de tekening te krijgen met een naamblok rechtsonderin.
Ook de tekst kan ik hier prima in kwijt.
Nu vind ik de kwaliteit van de lijnen van de SU tekening in de LayOut een beetje tegenvallen als ik een afdruk maak.
Normaal plak ik ze in Word met een resolutie van 3000x2110 pixels (is denk ik wel iets overdreven..) en zijn de lijnen behoorlijk scherp, volgens mij beter dan in LayOut.
Ik had verwacht dat de tekening in LayOut, die je ook nog kunt bewerken als een SU tekening, kwalitatief een betere afdruk zou geven.
Ook als ik rechtstreeks vanuit SU uitprint vind ik de kwaliteit niet om over naar huis te schrijven.(de printinstelling zet ik dan op Ultra High)
Heeft hier iemand (veel) ervaring met LayOut en herken je dit verschijnsel of doe ik iets verkeerd? Is de kwaliteit in LayOut ook nog in te stellen?
Mijn videokaart is: NVIDIA GeForce 6600/PCI/SSE2 en als ik bij Window-Preferences-Open GL kijk staat hij op: # 40 , Colors Treu Color , Precision Medium , Shadows Yes , Anti-Alias 4x
Verder heb ik een vinkje staan bij: use hardware acceleration en use fast feedback.
Het is een heel verhaal, ik hoop toch dat mijn vraag duidelijk is en dat er iemand is die mij verder kan helpen.
Groeten en alvast bedankt voor het meedenken, Henk