truffel schreef:
gijs schreef:
Ik zie dat je in de keuken (en kamer) alle lijnen hebt laten staan. Het is mooier als je alle lijnen weg haalt. Dat kun je op de volgende manier doen:
1. View > Face Style > Wireframe
2. Ctrl + A
3. Rechtermuis op één van de lijnen
4. Hide
5. View > Face Style > Shaded With Textures
6. Klaar
Volgens mij kun je beter "soften" in dezelfde menu gebruiken ipv "hide".
Dan blijven ze ook verborgen bij herstarten.
Ik raad bijde manieren af
De lijnen kun je namelijk ook juist nodig hebben om weer verder te tekenen, of voor een zwart wit render.
Je kunt alle lijnen tegelijk uitzetten bij View/Edges style/Dysplay edges en View/Edges style/profiles. Als je deze bijde uitzet ben je in 1x klaar voor de hele woning en is alles veel realistischer, als je nu naar een tafel kijkt zie je ook geen zwarte lijn, maar voor het tekenen heb je ze juist nodig. (zelfde manier om ze weer aan te zetten, deze instellingen kun je ook weer per scene opslaan) Ik maak vaak een "tekenmodus" waarbij de lijnen aanstaan, bij de scenes die ik wil renderen staan de lijnen standaard uit.
En eerder genoemde manieren werken ook niet als je met groups werkt.
Daarnaast vroeg je een feedback, de texture in de keuken is idd wat druk, daarnaast loopt hij door op de "vensterbank" bij de doorkijk.
Voor een eerste project ziet het er erg goed uit. Schaduw aanzetten maakt e.e.a. soms ook weer realischer.
Suc6