De rechterkant van het gebouw is inmiddels klaar, en ben al begonnen om de linkerkant ook af te maken.
als alle verdiepingen erin zitten ga ik flink intersecten zodat ik alle overbodige lijnen kan verwijderen..
Tot nu toe is er aan de linkerkant een restaurant gekomen, en een bar/café. Daarboven komt het zwembad. Zelf volgens de constructie moet dat kunnen, omdat veel muren een dikte hebben van 40 cm, en er veel draagmuren e.a. zijn aangebracht.
Tot nu toe:

oja, je ziet aan de rechterkant nog een stuk open, dat worden grote ramen bovenin, want daar is de massage-ruimte gekomen, waar men dus ook op een ligstoel van de zon kan genieten. Inmiddels is het bestand 7 mb.
geen ruimte blijft ongebruikt. Overal waar ik ruimte overheb maak ik bijvoorbeeld toiletten e.a. Een goed voorbeeld is dit plaatje:
via de rode deur van de buitenkant kom je uit in de massage-ruimte of uit de groene deur. De groene deur lijdt je weer naar het zwembad wat hogerop in het linkergedeelte komt te liggen.

nu denken jullie vast, waarom zit er een deur aan de buitenkant op die hoogte? Nou op het plaatje hieronder is dat een beetje te zien, daaronder weer een toelichting.

In het paars omlijnt zijn de deuren op hoogte. Hier kun je straks met trappen komen. deze ben ik van plan om van metaal en ijzer te maken. Maar je kunt de ruimtes natuurlijk ook gewoon via de binnenkant betreden, maar als je van het restaurant even naar het zwembad wil en je wilt ook even een frisse neus halen is dit een ideale oplossing. Verder zijn er natuurlijk ook roltrappen, liften en gewone trappen aan de binnenkant, dus ook vriendelijk voor mindervaliden. De ramen komen nog.
oja, om even een indicatie te krijgen van de hoogte:
de bovenste deur die paars omcirkelt is ligt op 25 meter van de grond. (dat zijn dus ongeveer 7 verdiepingen in een normaal flatgebouw.)
Groetjes Jordy