s1mon schreef:
Ziet er leuk uit! Ik heb het eens gedownload, maar de maten lijken me wat raar..
Het is namelijk ongelofelijk groot! 5 meter hoog, dat zou nog kunnen, 2 verdiepingen, hoewel dat wel heel erg veel werk wordt bij inrichten, en dat is denk ik het handigste met layers, ik weet niet of iedereen hier mee om kan gaan. En dan zijn de muren ook nog eens een halve meter dik, moet het de oorlog overleven?

het is geen 2 verdieping, gewoon hoge plafond, komt goed uit voor echo voor muziek?
Citaat:
Is het niet handiger het even te scalen, naar de helft? Dus 1 verdieping, buitenmuren van 25 centimeter wat bijna klopt (beetje dun volgens mij maar dat maakt verder niet uit) en wat minder ruimte, wat makkelijker in te richten..
verder laat ik het aan jou over, je kan de muren wat aanpassen of zo.
Citaat:
Het is maar een voorstel, en ik weet ook niet of ik mee ga doen met dit project, maar alsnog, ik meld het even

waarom niet? het is maar 2 dagen werk, je bepaalt zelf hoeveel werk je insteekt.
Citaat:
Edit: Ik denk dat het leuk is van de ronde dingen, ik weet niet precies hoe ze heten, soort van schouwburgen te maken, dus met podium en heeel veel stoeltjes.. deze vorm lijkt me daar het meest geschikt voor, met stoeltjes die allemaal naar het podium wijzen, zeg maar in een soort van boog. Goed idee?
dat is ook precies wat ik dacht. 2 ronde ruimte is voor muziekopvoering met stoelen; schouwburg dus. die rechte vierhoek vanuit noorden en zuiden is een grote toegangshal met repetitie met mooie pilaren. daar kan je je zich aanmelden voor een kleine oefenruimtes op 2e verdieping of een kaartje kopen voor schouwburg muziekopvoering.
maar ik bedoel neit dat je dit allemaal moet doen, zelfs je hoeft alleen maar misschien de muren binnen de gebouwen neerzetten.