Wo3dan schreef:
Wat bedoel je met WÉÉR afgewezen? Het duurt toch normaal enige tijd om e.e.a. goed dan wel afgekeurd beoordeeld te krijgen?
Is de status van je model in de tussen tijd wel op "In afwachting" ofzo gegaan? Als je een model herupload (op dezelfde pagina) moet je geloof ik het knopje waarmee je aangeeft dat het model op de juiste locatie in GE staat even uit (dan opslaan) en weer aanvinken...
Citaat:
Je model is in GE iets gedraaid (1.5 graden?)
Dat is een foutje van SketchUp. Als je export naar Google Earth draait je model vaak een klein stukje. Je kunt dit oplossen door je model in SU een klein beetje van zijn plek te draaien. Dan ziet het er in SU verkeerd uit, maar in GE past ie dan precies. Telkens even controleren door hem in GE te plaatsen of het goed staat (even een paar graden links/rechtsom proberen).
Het onvoltooide texture kan op de platte daken slaan. Pas als je ver inzoomt zie je dat er een texture opzit.Misschien de afmetingen wat groter maken zodat het ook van verder af als texture te herkennen is (ipv een grijs vlak). In SketchUp zie je het nog wel goed, maar in GE niet.
Zoals Wo3dan al zei heb je nog veel overbodige hidden lines in je model staan. Altijd handig om die weg te halen

Ook viel me op dat je drie luchtfoto's uit GE overelkaar heen hebt gezet en daar het model vervolgens op hebt geplaatst. Één ondergrond is genoeg (tenzij je een groot model hebt waarbij je een groot grondoppervlak nodig hebt, wat hierbij niet het geval is). Dus ik zou er twee in elk geval verwijderen (Rechtermuisknop > Unlock, voordat je ze kan verwijderen).
Overigens nog twee tips voordat je het model naar 3DWH upload :
- Zoom zover mogelijk in (selecteer alles, behalve de ondergrond en klik op Zoom extents).
- Verberg de lijnen (View > Edge Style en vink alles uit).
Succes!
Gijs