Hoi Respect,
gaaf joh!
Ja, was vandaag ook blij verrast om te zien dat dit forum bestond. Ik vermoed zo maar dat ik hier vaker ga komen :-)
Kennel ziet er inderdaad al uit zoals ik het bedoelde! Het gaas is in het echt vertikaal/horizontaal, maar dat mag de pret niet drukken. (gaaf trouwens ook dat er al zo snel geantwoord wordt, chapeau!)
Stel overigens dat ik hiermee verder zou gaan (moet nog even uitzoeken hoe ik dat moet doen, maar ik ga wel wat proberen en ik wil later toch een ander soort gaas gaan maken, is dat dan nog makkelijk aan te passen? (op zich boeit het uiteraard helemaal niet welk gaas ik gebruik, ben al lang blij als er iets op papier komt dat op het asiel lijkt, maar vraag me af of ik nu misschien dingen zou gaan maken waarvan achteraf gezegd wordt 'oh, dan had je toen beter dat-en-dat kunnen doen, nu kan dat niet meer'.
En stel dat ik met behulp van die plattegrond een massieve muur omhoog trek, is het dan makkelijk om die muur te vervangen door zo'n stuk gaas?
(sorry overigens als dit vragen zijn waarvan het antwoord overal al te vinden is, maar het is zo'n overweldigende hoeveelheid info dat ik die niet allemaal kan lezen en ik wil gewoon beginnen

(ga ik nu dus ook doen)
nogmaals bedankt!