|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
Bewegende vlakken in animatie...
Auteur |
Bericht |
LTV
|
Geplaatst: 19 aug 2008, 16:14 |
|
Geregistreerd: 14 jan 2008, 18:40 Berichten: 49
|
Tijdens het renderen van een animatie zie ik verschillende bewegende vlakken...Erg storend allemaal... Is dit te voorkomen?
_________________ Intel Core 2 Quad Q9450 - 8GB DDR2 - 8800GTX 768MB - X243W 24" TFT // Space Navigator SE
|
|
Omhoog |
|
Re: Bewegende vlakken in animatie...
s1mon
|
Geplaatst: 19 aug 2008, 16:29 |
|
Geregistreerd: 31 maart 2007, 20:15 Berichten: 447 Woonplaats: Leiden, Zuid-Holland
|
Het zegt mij zo 123 weinig, heb je misschien een voorbeeld? Of wat meer uitleg? Dit is wel erg beknopt, hier kan ik in ieder geval weinig mee.
_________________ Groeten Simon
|
|
Omhoog |
|
Re: Bewegende vlakken in animatie...
LTV
|
Geplaatst: 19 aug 2008, 16:36 |
|
Geregistreerd: 14 jan 2008, 18:40 Berichten: 49
|
Het filmpje is helaas te groot om te posten...
_________________ Intel Core 2 Quad Q9450 - 8GB DDR2 - 8800GTX 768MB - X243W 24" TFT // Space Navigator SE
|
|
Omhoog |
|
Re: Bewegende vlakken in animatie...
s1mon
|
Geplaatst: 19 aug 2008, 16:45 |
|
Geregistreerd: 31 maart 2007, 20:15 Berichten: 447 Woonplaats: Leiden, Zuid-Holland
|
Te groot voor Youtube? En anders op Rapidshare, of op Filefactory ofzo? Of iets meer beschrijving? Nouja het hoeft niet, het is jouw probleem, maar als je wilt dat iemand het snapt zul je daar toch echt wat meer moeite voor moeten doen. Ook al is het maar wat meer uitleg ofzo.
_________________ Groeten Simon
|
|
Omhoog |
|
Re: Bewegende vlakken in animatie...
LTV
|
Geplaatst: 19 aug 2008, 16:49 |
|
Geregistreerd: 14 jan 2008, 18:40 Berichten: 49
|
Mijn excuses, ik zou wat duidelijker proberen te zijn. Wanneer ik een animatie render met SU zie je in het filmpje sommige materialen bewegen/trillen binnen het vlak waarin ze getekend zijn. Duidelijker?
_________________ Intel Core 2 Quad Q9450 - 8GB DDR2 - 8800GTX 768MB - X243W 24" TFT // Space Navigator SE
|
|
Omhoog |
|
Re: Bewegende vlakken in animatie...
s1mon
|
Geplaatst: 19 aug 2008, 17:11 |
|
Geregistreerd: 31 maart 2007, 20:15 Berichten: 447 Woonplaats: Leiden, Zuid-Holland
|
En het is niet zo dat je 2 vlakken op elkaar hebt gezet zeg maar, op dezelfde plek?
_________________ Groeten Simon
|
|
Omhoog |
|
Re: Bewegende vlakken in animatie...
LTV
|
Geplaatst: 19 aug 2008, 17:22 |
|
Geregistreerd: 14 jan 2008, 18:40 Berichten: 49
|
Als ik entity info kijken zie het materiaal zelf en de default matrial zoals dat bij elk vlak is. Hij is dus niet dubbel. Wel is het zo dat de vlakken die het doen groter in omvang zijn dan de vlakken die het niet doen.
_________________ Intel Core 2 Quad Q9450 - 8GB DDR2 - 8800GTX 768MB - X243W 24" TFT // Space Navigator SE
|
|
Omhoog |
|
Re: Bewegende vlakken in animatie...
gijs
|
Geplaatst: 20 aug 2008, 16:59 |
|
Site Admin |
 |
Geregistreerd: 09 apr 2007, 12:20 Berichten: 1857
|
Kan het zijn dat je met de camera erg dicht bij de vlakken zit? Dit geeft soms problemen. Misschien dat je even een screenshotje van je filmpje kan maken? Dat verheldert in elk geval wat.
|
|
Omhoog |
|
Re: Bewegende vlakken in animatie...
s1mon
|
Geplaatst: 20 aug 2008, 19:23 |
|
Geregistreerd: 31 maart 2007, 20:15 Berichten: 447 Woonplaats: Leiden, Zuid-Holland
|
Met dubbele vlakken bedoel ik niet 1 vlak met 2 textures, dit moet geen problemen opleveren. Ik bedoel echt 2 vlakken, op elkaar zeg maar. Maar dit zal wel niet het geval zijn.
_________________ Groeten Simon
|
|
Omhoog |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|