skp schreef:
sorry ik sta een vier voor nederlands
op win98 kan je geen bestanden op cd zetten dus ik kan mijn model en screen ook niet doorgenven aan mijn een vriend van mij
weet iemand of daar een programmatje voor is of zou iemand dan willen helpen met het model
zo iets beter?
skp,
Ik ben het in hoge mate met Respects postnr.2 eens. Het taalgebruik (ook van anderen) is soms schrikbarend. Ik neem dan ook niet meer de moeite om het te ontrafelen om achter de vraag te komen. Let wel, zonder communicatie, in welke taal dan ook, kom je niet veel verder. sms-taal hoort bij sms-en, niet hier. En als je praat haal je ook af en toe adem.
Genoeg gezeik nu!
Hier een mogelijkheid met een kleine kans van slagen:
- Duw een 3.5" floppy in je Win98-PC (boven). Een PC uit 1995 heeft er beslist een floppy-drive in zitten. (En waarschijnlijk geen USB voor een memory-stick.);
- Maak een kopie op die floppy;
- Neem het schijfje onder je arm mee naar beneden en doe daar het omgekeerde: kopie naar de PC of anders even bij de buren proberen. Dan vanuit die PC verzenden.Su6,
Wo3Dan
p.s. Is je skp-bestand te groot, splits hem dan op in een paar kleinere bestanden kleiner dan 1.4MB om ze op meerdere
floppy's te zetten. Op de nieuwe PC deze weer in één model laden tot het oorspronkelijke model.