AllBlacks schreef:
Na ons huisje al (deels) te hebben getekend, wil ik er wat mooie renders proberen van te maken.
Ik lees vanalles over hoe ik begin met renderen in kerkythea, maar wat ik nog niet door heb is het volgende:
Als ik mijn model exporteer, een render maak, hoe zorg ik er dan voor dat ik na een aanpassing in mijn model niet alles opnieuw moet instellen in Kerkythea.
Is er ook een manier om een materiaal in Kerkythea gemaakt, aan een component te hangen, zodat wanneer ik die component in een andere tekening gebruik, ik deze instellingen ook mee overneem?
Bedankt
Het is niet mogelijk je model dat je in kerkythea hebt geopend nog aan te passen later in sketchup.
Maar de materialen welke je in Sketchup aanbrengt worden door kerky overgenomen. In principe (als je kerkythea aan beetje kent) kun je met 10 minuten klaar zijn met de instellingen. Je past alleen een paar materialen aan en geeft er en paar reflectie . Dus je kan in principe je model exporteren en renderen in kerky, dan gewoon verder gaan in sketchup en later opnieuw exporteren.
Suc6