Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




  • Advertisement

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
  Afdrukweergave

Gezocht: Sketchup Designer Voor Exclusief Project
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 24 okt 2007, 11:29 
Offline

Geregistreerd: 24 okt 2007, 11:04
Berichten: 5
Woonplaats: België
Hallo Sketch-up-ers,

Ik ben samen met enkele collega's begonnen met het ontwerpen van een exclusief woon-project en ben op zoek naar iemand die zich wil inzetten voor het tekenen (in Sketch-up) van de huizen.
We doen alles van scratch - no funds - vandaar dat we het met Sketchup en Google Earth willen gaan realiseren.

Het zou gaan om 1 woning-ontwerp in hout (South-Pacific resort hotel style - quasi idem aan de overwater-pool-villas van het St. Regis Resort op Bora Bora) en vervolgens ook enkele bijgebouwtjes.

Als er iemand interesse heeft en er op termijn een mooi centje aan wil bijverdienen (afhankelijk van het gelanceerd krijgen van het project): drop me a line, hier of op m'n hotmail, en dan praten we verder.

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Yanus.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 24 okt 2007, 13:10 
Offline

Geregistreerd: 22 mei 2007, 19:59
Berichten: 81
Woonplaats: Heerenveen!
Hoe is de bedoeling dat er gewerkt gaat worden? (zijn er schetsen/tekeningen oid?)

Wat voor termijn zit er aan vast? (deadline?)


Ben wel nieuwschierig :)

_________________
Google, je beste vriend op internet!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 24 okt 2007, 13:22 
Offline

Geregistreerd: 24 okt 2007, 11:04
Berichten: 5
Woonplaats: België
Er zijn schetsen en foto's van de voorbeeldvilla (St. Regis Bora Bora Overwater Poolvilla) waarvan ik, met toelating van de architect die deze ontworpen heeft, replica-design mag uitvoeren.

Hij heeft ons ook laten weten graag architect te worden van ons project eenmaal er fondsen over de brug komen van prospect-buyers.
Het concept wordt per website gepromoot en de designs worden hierop vertoond.

De duur van dit soort werk ken ik niet aangezien ik zelf geenSketch-up kennis heb en er ongetwijfeld touch-ups zullen moeten gebeuren.
Ik heb zelf met Punch Pro Platinum 3D software het ontwerp gemaakt in 2 dagen (interieur inbegrepen, waarvan tevens screenshots beschikbaar zijn). Dit design is echter niet integreerbaar in Sketch-up en google-earth om fly-by's en bird's-eye perspectives te maken, vandaar de vraag.

Er worden van ons hoge kwaliteitseisen gesteld bij deze designs, maar er hangt ook iets aan vast: indien de launch van het project er effectief komt - dit zou dan het resultaat zijn van de best efforts van alle betrokken partijen - staan er financiële compensaties te wachten en aangezien het project ongetwijfeld wat faam zal verkrijgen zal ook deze "reclame" leuk meegenomen zijn voor zij die in dit veld de professionele toer op willen gaan.

Timeframe is dus ASAP - Images/screenshots/layouts: all you can eat.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 25 okt 2007, 1:16 
Offline

Geregistreerd: 22 okt 2007, 4:40
Berichten: 156
Prachtopdracht dit lijkt me, alleen wat betreft betaling is het voor mij niet helemaal duidelijk of je sowieso geld krijgt, of enkel als de opdracht binnen gehaald wordt?

Ga zelf niet reageren, heb het komende tijd erg druk dus een a.s.a.p. opdracht ertussendoor kan ik helaas niet gebruiken, maar voor de mensen die er mee verder willen wel een mooie kans lijkt me.

Misschien een goed idee je eigen screenshots te laten zien zodat een beetke verwacht kan worden wat de bedoeling is?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 25 okt 2007, 8:32 
Offline

Geregistreerd: 24 okt 2007, 11:04
Berichten: 5
Woonplaats: België
Betaling is voorzien wanneer we klanten hebben die binnen het project een aankoop doen. Zoals ik zei starten we van niets en offeren alle betrokken partijen een stukje tijd op met als doel het welslagen van het hele project.

Ik heb ook een image gemaakt met de nodige voorbeeldshots erop van wat ikzelf heb kunnen ontwerpen, voorbeeldfoto's zijn er ook voor de juiste texturing te bekijken. Deze email ik graag door, kheb geen website waar ik ze op heb staan momenteel - de project-website is in aanbouw maar daarop komen normaal enkel de sketchups met google earth environment, dus als er een andere manier is om ze hier even te pasten doe ik dit graag - just show me the ropes.[/img]


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 25 okt 2007, 10:05 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 31 maart 2007, 20:15
Berichten: 447
Woonplaats: Leiden, Zuid-Holland
Yanus schreef:
Betaling is voorzien wanneer we klanten hebben die binnen het project een aankoop doen. Zoals ik zei starten we van niets en offeren alle betrokken partijen een stukje tijd op met als doel het welslagen van het hele project.

Ik heb ook een image gemaakt met de nodige voorbeeldshots erop van wat ikzelf heb kunnen ontwerpen, voorbeeldfoto's zijn er ook voor de juiste texturing te bekijken. Deze email ik graag door, kheb geen website waar ik ze op heb staan momenteel - de project-website is in aanbouw maar daarop komen normaal enkel de sketchups met google earth environment, dus als er een andere manier is om ze hier even te pasten doe ik dit graag - just show me the ropes.[/img]

Yanus, zie dit topic en dan stap 5 en 6 om afbeeldingen op het forum te plaatsen.

Ik volg dit topic met nieuwsgierigheid!

_________________
Groeten Simon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 25 okt 2007, 13:41 
Offline

Geregistreerd: 24 okt 2007, 11:04
Berichten: 5
Woonplaats: België
Here goes... (nothing?) Thanx for the tips!

Afbeelding

En de link om een iets grotere versie te bekijken:
http://img138.imageshack.us/my.php?imag ... nchlr9.png


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 25 okt 2007, 19:19 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 30 jan 2007, 20:02
Berichten: 2028
Woonplaats: Putte, Belgie
Hebben jullie wel digitale tekeningen van het project in CAD formaat?

Dit zou het tekenen in Sketchup erg versnellen.

Ik heb het redelijk druk maar het lijkt mij heel leuk om dit erbij te doen.

Kijk maar eens bij mijn topics onder het sub-forum afbeeldingen. (bijvoorbeeld de jaren 30 woning) voor wat ik zou kunnen leveren.

_________________
Ik help creatieve mensen hun ideeën van een idee of 2D plan naar een 3D visualisatie te evolueren en hier succesvol te zijn. >> http://www.SketchUp3D.be <<


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 27 okt 2007, 9:08 
Offline

Geregistreerd: 24 okt 2007, 11:04
Berichten: 5
Woonplaats: België
Hey Respect (en andere topic-volgers),

Ik heb je voorbeeldwoning gezien en merk dat je er duidelijk goed mee overweg kan!
Ik heb eens gekeken in het programma (Punch!) waarmee ik de ontwerpen had gemaakt en daar kan ik enkel exporteren in BMP, DXF of 3D VRML World formaten. Ik weet niet of je daar iets mee bent om verder te kunnen werken? Jammer genoeg heb ik niet de nodige CAD-kennis om het even allemaal daarin om te zetten, ik denk dat ik in die tijd zelf Sketchup wel onder de knie zou kunnen krijgen maar daar heb ik dus jammer genoeg helemaal geen tijd voor... Vandaar de topic-launch.

Bedankt om het alsnog even te overwegen!

Yanus.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 27 okt 2007, 9:12 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 30 jan 2007, 20:02
Berichten: 2028
Woonplaats: Putte, Belgie
Met DXF zou ik wel wat kunnen, maar met DXF gaan vaak veel gegevens verloren, maar niet geschoten is altijd mis. De plattegrond in DXF kan al veel helpen.

Stuur me maar wat meer gegevens als je wilt, e_pekelder at hotmail.com

_________________
Ik help creatieve mensen hun ideeën van een idee of 2D plan naar een 3D visualisatie te evolueren en hier succesvol te zijn. >> http://www.SketchUp3D.be <<


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 28 okt 2007, 20:51 
Offline

Geregistreerd: 22 mei 2007, 19:59
Berichten: 81
Woonplaats: Heerenveen!
Yanus je hebt PB :)

_________________
Google, je beste vriend op internet!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Style by business web design styles , pozycjonowanie strony pozycjonowanie stron sem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Design Downloaded from free phpBB themes templates | free website templates downloads | photoshop brushes.
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO