Respect schreef:
Nog even off topic...
wil je nog wat tips voor je woning?
- Download mijn dakpan texture en maak deze grijs.
- Teken windveren (platte planken op de rand van de dakpannen bij het metselwerk)
- geef kozijnen een dikte en laat ze wat terugvallen in het metselwerk
- teken eventueel nokvorsten op de pannen bovenaan. Op verzoek kan ik wel een reeds getekende posten.
Nog even off topic....
bedankt........ in de positieve zin!!!
-1) je dakpan texture! Ze zien er inderdaad altijd mooi uit als echte hollandse pannen, in tegenstelling tot die US shingles. In dakpannen-texture (RBB/Lafarge of kleipannen) ben ik dus wel geinteresseert.
Waar bewaar je je dakpannen (-texture) 
?
-2) Windveren.... Het huis is bestaand en met gevelpan over mw. , het model is W.I.P. Ik ben nog maar net begonnen met het overhalen van 2D naar 3D dus er mankeert inderdaad nog van alles aan het model. (De opdrachtgever was hier gisteren eind van de middag met opdracht.)
-3) negge en kozijndikte komt nog met P/P. Het is nu alleen nog ballast bij de overige uitwerking maar gaat in de volgende fase snel genoeg. Het gebeurt dus nog. (W.I.P.)
-4) nokvorst idem in de eindfase. (W.I.P.)
Overigens doe ik de buitenkant slechts voor de gein. De constructie en het binnenwerk is voor mij het echte werk, zodat de boel niet instort!
(Mijn eigen huis post ik t.z.t. nog wel. Ben nu met de goot(-details) bezig in 3D
echter in real life!!!)
vr.gr.
Wo3Dan