Sinds een maand of 2 ben ik voor iemand bezig.
Helaas kan ik niets over de tekening en het onderwerp zeggen, maar hopelijk kunnen jullie mij wel helpen:
- Ik zoek een goed render programma. Sinds deze week ben ik volop bezig met bijvoorbeeld Twilight Render. Het is goed mogelijk, als mijn laptop het trekt, dat het model ook geanimeerd word ! Daarom heb ik de Trail versie van Twilight gedownload, werkt snel, soepel en overzichtelijk. De renders die er uit voortkomen (max 800-600) zijn redelijk scherp, maar nog niet voldoende om te gebruiken bij een eventuele presentatie ! Een volledige versie van Twilight, bied die wel die zekerheid ?
- Ook heb ik KerkyThea 2008 op de computer staan. Maar ik vind het een zeer onoverzichtelijk programma wat betreft het renderen. Ik vraag meerdere malen om die actie (het renderen), maar ik zie nergens op de kleine preview na, het resultaat !
- Ook werkt Kerkythea niet echt mee bij het gebruiken van zelf aangemaakte textures. Het model krijgt straks op 6 plaatsen een aangebrachte texture, gelukkig helemaal anders dan de ondergrond, maar tot nu toe vult KerkyThea die ruimtes in met de ondergrond waar ik de textures heb aangebracht. Wanneer ik de textures een eigen groep of component geef, heeft dat geen effect ?
Ik zal eventueel 1 dezer dagen met en voorbeeld kunnen komen, niet met het model zelf !
Wie kan mij een link geven naar een echt duidelijke tutorial ??
Voor zowel Twilight als KerkyThea !
Graag zo snel mogeliijk hulp !!
mailen mag ook:
meike-ploeg@hotmail.com