Hey!
Erg leuk ontwerp.
Bij het eerste plaatje dacht ik direct aan de draagconstructie.. Ik dacht dat dat heel interessant kon worden met die enorme uitkraging. Je moet er dan wel enorme liggers ingooien (misschien wel een HE900B), maar geld zal toch geen rol spelen.
Maar toen zag ik de vervolgplaatjes, en zag ik dat je er enorme kolommen onder hebt gezet!
Zijn die 1 bij 1 ofzo? Echt overbodig, en daarnaast komt het 't ontwerp zeker niet ten goede!
De rij kleine kolommen maakt het al iets beter, mja.. laten we het er maar op houden dat het smaak is
Misschien moet je ook nog even kijken naar de plint van de woning, en het platte dak. Deze lijkt me veel te dun. Denk ook aan afwatering, belasting (regen, sneeuw -> zwaar!!) en isolatie. Je komt al snel op 400mm. (helemaal met een enorme uitkraging wat ik op het laatste plaatje zie)
Wat me ook opvalt (laatste plaatje) is dat de zon achter de woning staat. Er leuk voor het plaatje natuurlijk, maar dat zou betekenen dat die ramen die je nu ziet vooral op het noorden gericht zijn. Ramen zorgen voor enorm veel warmteverlies, helemaal als er nooit zon op komt! En ook zorgt het voor een donkere render. Probeer ook een uniformiteit in ramen te maken, want nu is het niet een geheel.
Zeker niet bedoeld als kritiek, en ik weet ook niet precies wat je achtergrond is. Maar aangezien je vakantie hebt middelbare scholier?
Hopelijk kun je hier iets mee, ik zal binnenkort wel ff weer kijken of er een update is!
Fijne kerst,
Jordy