Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

• Advertisement

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
  Afdrukweergave

Re: Google Earth verschoven??
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 apr 2010, 20:30 

Wim,
Ik gebruik het model dat ik ook gebruikt heb om te plaatsen in 3DWharehouw en Google Earth.
Ik heb mijn model dus niet gedownload, ik krijg dan immers toch mijn zelfde eigen model?
Wat mij wel opvalt is dat ze bij Google nu wel erg snel zijn met het be(ver)oordelen van mijn model van de boerderij, nadat ik vandaag links naar foto's als bewijsmateriaal had gestuurd omdat het model niet voltooid zou zijn, heb ik nu alweer bericht dat het model zwevend is, de textuur onvoltooid is, het model onvoltooid is en dat er een overlap in zit.
Wel heb ik ooit!!! volgens mij kwam het probleem van de verschuiving/overlap nu juist van Google :evil:
En de rest van de afkeuringen snap ik ook niet meer, volgens mij wordt er in blinde paniek maar iets aangeklikt om de boel af te keuren of zo. Ik ben er in ieder gaval voor de eerste tijd klaar mee, ze zoeken het maar uit, ik stop met het reageren naar Google op foutmeldingen en ga gewoon weer lekker tekenen met SketchUp :puh:

Iedereen bedankt voor het meedenken en nog een prettige pasen :hoi:

Groeten, Henk

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 02 apr 2010, 21:40 

Henk,

Je model is wel hetzelfde maar het IS al gewaardeerd. Ik vermoed dat er een soort "label" aan komt te hangen. Zolang je het model zelf niet wijzigd, dus bv alleen maar verplaatst, kun je het na deverplaatsing weer direkt uploaden MET de waardering erbij.
Je hoeft dus niet meer door de keuring heen.

Als je iets wil veranderen waardoor de structuur of "label" zeg maar gewijzigd wordt dan krijg je een waarschuwing in SU. Voor google maak je dan zeg maar een ander/nieuw model, dat dan weer gewaardeerd moet worden.

De waardering zelf is inderdaad "random" kijk maar eens wat voor "modellen" er geaksepteerd worden. Met zwarte vlakken, niet af, of soms niet eens bestaand.
Het is jammer dat je dit soor modellen niet direkt kunt rapporteren.

Goed weekend,

AutoCad, SU7 Pro gebruiker.

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 12 mei 2010, 13:16 
Site Admin

Eindelijk is er nieuws te melden mbt dit probleem: http://sketchup.google.com/support/bin/ ... 4360&hl=nl
Veel van mijn gebouwen hebben inderdaad de melding "De positie van uw gebouw is bijgewerkt volgens een verschuiving van het beeldmateriaal van Google Earth".

Henk, zijn jouw modellen nu ook weer goed gezet?

Groet,
Gijs

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 12 mei 2010, 20:09 

Hallo Gijs en alle anderen die hebben meegedacht ;-)

Ik ben zo stom geweest om mijn modellen te verwijderen i.p.v. aan te passen. Het vreemde is dat ik van al mijn ooit goedgekeurde modellen er nu maar slechts 2 opnieuw goedgekeurd krijg.
Ik heb het nu eigenlijk (tijdelijk??) een beetje opgegeven, misschien dat ik als ik veel tijd en zin heb er nog eens een keer mee bezig ga.
Het is gewoon erg stom van mij geweest om mijn modellen direct te verwijderen, ik had eerst de zaak een poosje moeten aankijken, maar ja, ben van nature een beetje ongeduldig en perfectionistisch, dus ik wilde alles weer even snel goed zetten. Stom :evil:

Groeten, Henk

Profiel  
Antwoord met een citaat  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]