Leuke uitdaging Gijs, en met meer dan een maand te gaan een deadline om van te dromen
@ Tikra;
ik krijg de indruk dat we deze keer een sketchutitie hebben waar ook daadwerkelijk wat mee gedaan gaat worden, dus om een en ander beter af te stemmen op je situatie heb ik de volgende vragen (hoop dat andere deelnemers hier ook wat aan hebben):
Citaat:
(trouwens moet ik buiten de deur nog om 60 cm naar beneden halen)
Wat bedoel je precies? Is dat iets dat ook in het model aangepast moet worden?
Citaat:
kijkt men ook in onze tuin (...) Vanuit de muur met de deur (garage) kijkt men over het weiland
Hoe diep steekt de tuin in die richting ongeveer? Moeten we denken aan een paar meter of eerder 10+ meter? Is er aan de weiland-kant van het terras (dus voorbij de ballustrade) nog tuin of begint daar gelijk het weiland?
Citaat:
De bodem is een betonnen fundatie die gevlinderd is
Ligt deze er al of is er nog de vrijheid om te 'spelen' met de indeling? (zie vraag 2)
Vraagjes:
1 - waar ligt het huis, en de toegangen vanuit dat huis naar deze buitenplaats?
2 - sta je open voor het includeren van een klein onoverdekt terras in het ontwerp, buiten de overdekte ruimte?
3 - in hoeverre ligt het ontwerp zoals in het model vast? De dakconstructie, is die definitief en is inderdaad de helft onbedekt? De ballustrade, moet die daar komen of mag dat aangepast worden?
Gewoon een paar dingen die ik me afvroeg, en waarvan ik denk dat ze wel handig kunnen zijn om te weten...
Heb er zin in