Hallo allemaal !!
Ik heb een vraagje over Shape Bender ! Hij doet namelijk raar... (of ik doe wat verkeerd natuurlijk..

)
Zoals hierboven aangegeven, wilde ik een (F1)-circuit ontwerpen ! Om het niet al te moeilijk te maken met knip&plak werk, verwijs ik jullie door naar dit
3D-topic op het Autoweek forum, waar ik mijn werk al heb neergezet, op pagina 23 staat een update. Zover ben ik nu ongeveer !
Het hele circuit heb ik door 1 lijn te tekenen en met behulp van Shape Bender tenslotte het circuit uit de grond gestampt
Maar nu zit ik met een probleem. Shape Bender doet raar. Volgens mij doe ik nog steeds de goede handeling, maar wat er vervolgens gebeurt:
- De vorm die met Shape Bender gevolgd word, word wel getoond *in het groen* op de curve/bocht waarop ik deze wil hebben. Voornamelijk om curbstones mee te maken. Maar als ik vervolgens op enter druk, zover ik weet de juiste manier, plaatst Sketchup vervolgens een vervormde versie van de curbstone die ik eigenlijk wilde hebben, maar dan ook gelijk een fors stuk hoger in het beeld, dan waar de oorspronkelijke lijn staat.
M.a.w. Shape Bender erkent wel de plug-in en laat ook in het groen zien, wat ik wil doen, maar na op enter gedrukt te hebben, gaat het fout en plaatst SketchUp / Shape Bender de vorm/bocht, boven de oorspronkelijke lijn !
Iemand hier bekend mee ? Is dit wat men bedoelde waarom de Progressbar steeds vernieuwd dient te worden? Help me