Maarten85 schreef:
Citaat:
Je tekend 1 plattegrond waarbij je het plafondvlak als enkele lijn plaatst in een skp bestand waar aan ander dan aan doorwerkt, overstekken, terugvallen d.m.v. balkons is toegestaan indien het maar redelijkerwijs uitvoerbaar is.
Wat bedoel je precies?
Het lastige van een doorgeef systeem is dat deelnemers niet vrij zijn om te tekenen wat en wanneer ze willen. Praktisch is het niet handig, degene die in het weekend aan de beurt is, heeft meer tijd. Paralel of sequentieel is de vraag. Dan lijkt paralel mij een stuk effectiever. Ik zou bovenop andermans appartement evengoed mijn eigen ding doen, als ware het een lege tekening..
Ik dacht aan iedereen een individueel appartement. Dan is iedereen vrij om maken wat ie wil. Het stapelen van plattegronden en dit samenvoegen tot een woontoren met een gevel erom is een uitdaging op zich..
In ieder geval wordt het geen eenheidsworsttoren

Daarom is het idee om het model dat je hier uit het topic haalt (plafond van de vorige inzender) binnen 2 dagen terug post waarbij je alleen jou plafond post.
In die maximaal 2 dagen kun je de basis tekeken, daarna kan de vorige met jou plafond verder terwijl je zelf verder kunt met de verdere uitwerking.
Er is dus bijvoorbeeld een maand de tijd, eertse persoon 2 dagen, 10 mensen doen mee, dan heeft de eerste 30 dagen en de laatste nog 10 dagen, maar bij veel inzendingen kun je ook stellen dat na de laatste nog 14 dagen modelleertijd is.