Goed dat je nog even reageert.
bouwens schreef:
......Dat ik werkzaam ben in de automotive-sector (experiment) en NVM makelaar ben wil nog niet zeggen dat ik onbetrouwbaar ben. Ik heb jaren mijn eigen bedrijf gehad (nu nog) en ben altijd mijn woord nagekomen. Ben nooit falliet gegaan, of anderszins.
Waar je werkzaam bent (geweest) is mij niet bekend en hoef ik ook niet te weten. Mijn reactie had
daar ook niets mee te maken. Het gaat om duidelijkheid vooraf over iets waar sommigen wellicht veel
werk en vrije uurtjes in steken.
bouwens schreef:
Voor wat betreft het ingezonden werk, wil ik meedelen dat UITSLUITEND de WINNAAR zijn/haar ingezonden werk aan mij "overdoet" voor de DUIZEND EURO. de rest van de inzendingen zijn gewoon "ter inzage"
Hoop hiermee een beetje vertrouwen te hebben getoond.
Dit geeft wel iets meer duidelijkheid. Een uitgewerkt ontwerp tot in details dat aan je verwachtingen voldoet is overigens niet al te royaal beloont. Dat is als je het één op één gebruikt voor het verder toepassen bij realisatie. Vandaar mijn opmerking over "je ingezonden ontwerp beschermen". Tenzij de
inzender met je duidelijke aanbod akkoord gaat uiteraard.
bouwens schreef:
Commentaar geven is makkelijk, maar alleen veronderstellingen geven dat ik een oneerlijk aanbod doe is te kort door de bocht.
Het eerste klopt. Maar ik heb vaagheid (die vooraf uit de weg geruimd kan/moet worden) genoemd.
Over oneerlijkheid heb ik het niet gehad.
Overigens wens ik jou en alle inzenders veel genoegen en succes met de uitwerking van de plannen.
Wo3Dan