|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Sketchup 7 bestand draaien in Sketchup 6.
Auteur |
Bericht |
Marc.
|
Geplaatst: 17 mei 2009, 13:32 |
|
|
Goeiedag,
Ik heb een sketchup 7 bestand dat ik wil laten draaien op sketchup 6.
Dan denk je waarschijnlijk, waarom installeer je sketchup 7 niet gewoon?
Dit heb ik geprobeerd maar als hij installeerd geeft hij iedere keer weer aan: INVALID DRIVE :M. Waardoor dus de installatie ermee stopt.
Is er geen mogelijkheid om toch met sketchup 6 een sketchup 7 bestand te draaien?
Of is er iets te doen aan dat INVALID drive gezeur?
Hoop dat iemand van jullie me hiermee kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Marc!
|
|
Omhoog |
|
Re: Sketchup 7 bestand draaien in Sketchup 6.
gijs
|
Geplaatst: 17 mei 2009, 13:37 |
|
Site Admin |
 |
|
Hoi Marc,
Je zult toch echt SU7 moeten installeren. Je kunt in SU7 wel bestanden opslaan onder het SU4, 5 of 6 formaat (welke wel geopent kunnen worden in de oudere versies). Je gebruikt Windows? Heb je bij de installatie op de één of andere manier verwezen naar de M:/ drive terwijl je die niet hebt?
Groetjes, Gijs
|
|
Omhoog |
|
Marc.
|
Geplaatst: 17 mei 2009, 13:44 |
|
|
Gijs,
Bedankt voor je reactie,
Ik gebruik gewoon windows en ik heb inderdaad geen M:/ drive.
Het zou kunnen dat hij op een 1 of andere manier verwezen word naar de M:/ drive.
Ik heb zegmaar eerst het sketchup bestand ergens gedownload, dan klik ik erop, dan krijg je extracting files, dan gaat hij naar een volgend scherm en tegelijkertijd krijg ik een melding van INVALID drive M:/.
Ik heb ook al wat gegoogled naar ditsoort problemen misschien ligt het gewoon aan mijn pc zelf?
Heb je enig idee hoe ik dat ''verwijzen naar M:/'' kan verhelpen?
Marc.
|
|
Omhoog |
|
PeterW
|
Geplaatst: 17 mei 2009, 14:31 |
|
Site Admin |
 |
 |
Geregistreerd: 30 jan 2007, 20:02 Berichten: 2028 Woonplaats: Putte, Belgie
|
download je sketchup van de website van sketchup of van een of andere torrent achtige site?
in beide gevallen zou ik Sketchup even opnieuw downloaden van de site (engels en nederlands allebij proberen eventueel...) en het downloadbestand opslaan op een andere schijf indien mogelijk.
_________________ Ik help creatieve mensen hun ideeën van een idee of 2D plan naar een 3D visualisatie te evolueren en hier succesvol te zijn. >> http://www.SketchUp3D.be <<
|
|
Omhoog |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|