Dan wist je meer dan ik. Normaal hoor ik altijd alles meteen maar sinds ik dat Blog bij houd doen ze het allemaal niet meer zo snel. Volgens mij heb ik met de forums ook kwaad bloed gezet bij hun, hoewel ze zelf zeggen dat alles oke is en ze me heel dankbaar zijn.
Nou ik vind het een grote puinhoop en ik hoop dat als Google Nederland dit leest, dat er echt eens een keer geluisterd gaat worden naar de mensen. Ik snap het ook allemaal niet weet je. En denk maar niet dat ik dit niet meen omdat iedereen nu op SketchUcation zit en ik dus niks te klagen heb. Ik heb godverdomme de afgelopen 5 dagen alleen maar aan dat forum zitten werken en gedaan waar mensen verdomme al jaren om schreeuwen. Als ik het in m'n eentje kan om de boel op te zetten voor de Core Community waarom kunnen zij het dan met een team van 24 mensen niet? Vertel mij dat maar eens. Nou ik heb het antwoord wel, dat noemen ze rode plakband in amerika. Allemaal bureaucratie. En daar zijn we nu van af. En die schaalbaarheid waar ze het over hebben, ach kom op zeg! Laat me niet lachen. Gisteren ff een nieuwe hosting geregeld en op dezelfde dag was het nog gefixed. Niks downtime of migratie.
Nee, ik vind het allemaal diep triest met Google. Bah! Natuurlijk vind ik het leuk om te horen als mensen me bedanken, wie niet? Maar ik had liever gehad dat het allemaal hetzelfde was gebleven. En wie dat niet geloofd die moet maar eens op de site gaan kijken, want ik doe dit echt allemaal niet om er zelf beter van te worden, want dan hadden er al lang advertenties op die site gestaan. Niet dat dit niet gaat gebeuren in de toekomst, want de kosten moeten ook ergens van betaald worden natuurlijk, maar op het moment heb ik alleen maar voor Jan met de korte achternaam zitten zwoegen, allemaal omdat Google het gewoon weer opgekl**t heeft. Echt, stelletje prutsers. Gisteren was het ook weer 5 uur 's ochtends, maar ik loop niet te zeiken over schaalbaarheid.
Die amerikanen lopen gewoon altijd te zeiken over geld. Dat is waar het altijd om draait in deze wereld. Ik wordt daar zo moe van he. Ah man, don't get me started. Nou en hoeveel geld denk je dat dit forum mij gekost heeft? 49 Euro per jaar en gisteren is daar nog een klein bedrag bijgekomen om de expansie te ondersteunen. Ik wist niet dat Google dat niet in kas had zeg.