Op zich een prima systeem voor hobbyrenders. Ik gebruik een vergelijkbare computer voor de meeste die ik doe.
Waar het echter vooral om gaat is de eisen die je aan de renderer zelf stelt, niet zo zeer je computer.
Wil je:
- makkelijk redelijke plaatjes maken, of de tijd nemen om te oefenen zodat je perfecte plaatjes kan maken?
- niet van echt te onderscheiden renders, of sfeerbeelden die vooral het 'gevoel' van een gebouw weergeven?
- kunnen werken met textures en hier en daar een bumpmap, of je verdiepen in hoe licht werkt en hoe reflecties zich gedragen?
- veel geld uitgeven, of zoek je een gratis/goedkope renderer?
- heel veel opties om het precies naar je smaak aan te kunnen passen, of een programma wat de meeste keuzes voor je maakt?
Dat zijn (onder andere) dingen die je voor jezelf helder moet hebben voordat je een keuze maakt. En dingen die je aan ons zal moeten vertellen voordat wij je een zinnig advies kunnen geven
Denk er rustig over na, en bedenk je dat er geen perfect pakket bestaat. Bij de ene zal het veel langer duren tot je iets bereikt waar je tevreden over bent, terwijl je bij de andere weer na een tijdje gefrustreerd kan raken over de beperkingen. En denk over budget. Een gratis renderer is aanlokkelijk, en kan heel goed zijn (kijk maar naar Kerkythea) maar biedt misschien weer niet de support die een betaalde kan geven.
Zeg maar hoe je over bovenstaande denkt, dan denken wij met je mee (ik knijp er zondag een weekje tussenuit dus wsl denk ik niet met je mee

)