Goedenavond allemaal,
Hierbij wil ik ook graag mijn project delen met jullie

Dit is de tweede keer dat ik SU gebruik voor het uittekenen van projecten voor m'n vaders bedrijf, en kan vertellen dat ik het echt een tof programma vind om mee 3-D te tekenen.
Het is een groot kavel waar ik het liefst een aantal huizen neerzet om deze vervolgens te verkopen. Ik heb de situatie en indeling gemaakt in AutoCAD, deze in SU geimporteerd en vervolgens de huizen getekend volgens tekeningen.
Na een aantal weken waren dit de eerste foto's van het project:

Ik had verteld dat dit de tweede keer was met SU, de eerste keer was ik er vrij slecht in, of slechter dan dat ik nu was

Ik tel die keer eigenlijk ook niet echt mee, sinds het toendertijd niet helemaal serieus was en het project uiteindelijk ook niet heb afgetekend. Deze keer heb ik er ook een boek voor aangeschaft en dit forum dagelijks bezocht
Goed, deze week heb ik het helemaal afgemaakt! Ik ben er vrij trots op, maar ik wil nog verder!

Er lijken wat rare vormen in het metselwerk te zitten, dit komt meer door de schaal. De bakstenen zijn op grootte, maar door het beeld komt er 1 of andere vorm in te zitten. Ik ga er vanuit dat dit er met het renderen uit zal gaan. Je kunt ook op de foto's klikken om ze wat groter te krijgen op je scherm.
De komende dagen zal ik me meer gaan focussen op het renderen van het zaakje. Ik heb al een beetje globaal gekeken met welk programma ik het zal doen maar ben bang dat ik wel de feiten onder ogen zal moeten zien en er de volle prijs voor moet betalen. Als iemand nog suggesties heeft voor een goed renderprogramma, die zijn altijd welkom

Hetzelfde geldt voor op- of aanmerkingen op het tekenwerk

Alles is welkom!
Wanneer ik meer heb, zal ik het weer uploaden. Alvast bedankt om de moeite te nemen om naar mijn projectje te kijken
Groetjes,
Nick Groen.