Wo3Dan schreef:
Hi Jordy,
Leuk en interessant onderwerp. In zoiets kan je je inderdaad helemaal uitleven.
Wat aandachtspunten:
1) In de render van de entree is het perspectief m.i. nogal sterk. Bovendien vragen het zeebrapad en de vr.voetganger zo nog meer aandacht, wat weer afleidt van het onderwerp zelf.
2) Let in het algemeen op conflicterende schaduwwerking op en rond getextureerde, geimporteerde onderwerpen, hier met name personen. De zelfde vrouw op het zeebrapad werpt een nadrukkelijke schaduw vooruit maar is toch rechtstreeks van voren belicht.
In de render langs de vijver (mooi achteraanzicht/ontwerp! Ik zie het zo staan in R'dam) een zelfde soort schaduw-conflict bij man met kind bij de tweede bank. Bovendien komt dubbele schaduwwerking (van mensen+bank) direct achter de bank vreemd over.
Ik weet het, het zijn zeik-punten. Maar het gaat wel om de aandacht voor je onderwerp. Die mag niet afgeleid worden.
Bedankt voor je renders hier,......

.
Bedankt voor alle leuke reacties hier!
Ik kan me goed vinden in je aandachtpuntjes. inmiddels is het project afgerond, en zal ik hier vandaag of morgen wat foto's posten van de poster en de maquette.
1. het perspectief is vergroot om de uitkraging van het gebouw meer te benadrukken.
2. helemaal gelijk. schaduw is erg lastig, helemaal in korte tijd! Maar zeker een puntje om aan te werken!
Jordy