Hee,
Ziet er op het eerste gezicht beter uit dan je eerste post.
Als je verder kijkt kun je nog een boel veranderen.
Kijk eens naar het gras. Het is zoals respect al zei niet erg reperterend, maar het is niet echt realistisch.. Probeer eens 3D gras. Dit kun je vinden op archiradar.it ; opzich een hele duidelijk site.
De texture van de muren en het dak zijn niet zo mooi. Die van de muren is te vlak. Probeer er eens een uit artlantis, of zoek er 1 op het web, zodat de bakstenen duidelijk onderscheiden worden van de voegen. De nog van het dak heb je mooi gedaan, maar je ziet dat de texture van het dak daar niet goed mee overeenkomt. Hier moet je nog even mee goochelen. Misschien een schader uit artlantis?
En dan het laatste is het glas. Je kunt bij glas shininess op 1000 zetten, reflection ong op 0,35 en transp. op ong 0,97. Het reflecteerd nu niet echt, dat is wel jammer.
Zo heb ik nog een paar dingen, maar daar zal ik niet te veel over 'zeuren'. Denk maar aan de overgang van het dak naar de schoorsteen ; lood , en het pad naar het huis toe kun je beter ook vervangen door mooie tegels, of een betere baksteen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, zie het niet als kritiek, maar als een duwtje in de goede richting
jordy