SketchUpforum
http://www.sketchupforum.nl/

[3DS] Polarity Mech
http://www.sketchupforum.nl/polarity-mech-t349.html
Pagina 1 van 1

Auteur:  Matsuo [ 04 jul 2007, 10:25 ]
Berichttitel:  [3DS] Polarity Mech

Gemaakt in: Google SketchUp 6
Gerendered in: 3D Studio MAX 7
Totale werktijd: 8 uur

Auteur:  PeterW [ 04 jul 2007, 12:36 ]
Berichttitel: 

Dit is eigenlijk de eerste bewuste keer dat ik een 3Dmax render zie getekend met SU.

Ik ben zeer benieuwd naar de mogelijkheden, maar ook de verschillen met kerkythea. Zelf ben ik begonnen met de podium plugin, maar na het zien van kerky ben ik me daar in gaan verdiepen.

Ook dit model ziet er goed uit! Maar 3Dmax is erg ingewikkeld en zowel een teken als een renderprogramma. Kerky daarintegen is voornamelijk bedoeld als renderengine, en daardoor ook wat wat simpeler mijns inziens.

Auteur:  J-m@n [ 04 jul 2007, 13:33 ]
Berichttitel: 

Hallo Matsuo,

Ziet er goed uit die render van je Polarity Mech. Leuk om ook eens wat 3D Studio max renders te zien op het forum. Heb je de belichtingsinstellingen zelf uitgevogeld of heb je hiervoor de clay-render tutorial van Suwiki gebruikt? Ik moet zeggen dat je daarmee toch eenvoudig heel behoorlijke renders kan maken. Ik heb daar zelf ook wel eens wat renders mee gemaakt in 3d studio max.

Auteur:  Matsuo [ 04 jul 2007, 13:55 ]
Berichttitel: 

J-m@n schreef:
Hallo Matsuo,

Ziet er goed uit die render van je Polarity Mech. Leuk om ook eens wat 3D Studio max renders te zien op het forum. Heb je de belichtingsinstellingen zelf uitgevogeld of heb je hiervoor de clay-render tutorial van Suwiki gebruikt? Ik moet zeggen dat je daarmee toch eenvoudig heel behoorlijke renders kan maken. Ik heb daar zelf ook wel eens wat renders mee gemaakt in 3d studio max.


Deze render is inderdaad gemaakt met de tutorial van de SketchUp Wiki en het geeft zeker een goed resultaat!

Auteur:  J-m@n [ 04 jul 2007, 14:05 ]
Berichttitel: 

Voor degenen die zich afvragen waar we het over hebben en in het bezit is van een versie van 3D studio max:
http://suwiki.org/suwiki/index.php?titl ... r_Tutorial

Auteur:  tyto [ 04 jul 2007, 19:34 ]
Berichttitel: 

kerkythea kan toch ook clayrender( quick en meduim)

voordeel is;

geen texturesgezeik, bespaart veel tijd.
scherpte komt veel meer naar de voren.
je hoeft niet met lichten te werken, zelfs met 0 licht.

Auteur:  tyto [ 05 jul 2007, 13:21 ]
Berichttitel: 

Afbeelding

Auteur:  tyto [ 05 jul 2007, 15:28 ]
Berichttitel: 

nog een

Afbeelding

Auteur:  Matsuo [ 05 jul 2007, 19:40 ]
Berichttitel: 

Twee zeer strakke renders!

Awesome :)

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/