Badkamer Ardoise
het onderwerp is het invullen van de badkamer van Ardoise, ze laat een huis bouwen in de franse ardennen maar de badkamer is nog niet helemaal naar wens.
De opdracht is dus om naar wens van Ardoise de badkamer in te delen. Hier zal ze ook daadwerkelijk mee aan de slag gaan, en de badkamer die haar het meest aanspreekt zal zo goed als het kan zo worden uitgevoerd! Het bouwkundige deel is al gebouwd, dus hier kan niet veel meer aan aangepast worden.
Haar wensen (dit is een lijstje waar je je ongeveer aan dient te houden, aanvullingen of wijzigingen mogen wel)
ardoise schreef:
Mijn lijstje met wensen/dromen
Sanitair
bad
douche
2 wastafels
wc
bidet
handdoek droger (radiator)
de stijl:
niet “design” eerder “boerderij”-achtig (wat dat ook mag zijn voor een badkamer, maar dat moet de stijl van het huis worden)
als het kan geen badkamer meubels, maar gemetselde muurtjes/kastjes/randen
Overige
Nissen vind ik leuk.
Randen om dingen op te zetten.
Hier en daar mozaïek
Of tegelcombinaties
Maar het kan best zijn dat er andere ideeën zijn en daar ben ik ook benieuwd naar.
(beschikbare tijd: tot zon. 1 juli. 23.59 uur) Daarna zal de poll starten.
Voor je inzending moet in elk geval de vooraf ingestelde scene worden ingestuurd, deze geldt ook als final inzending!
Overige renders zijn uiteraard ook toegestaan.
Voor de uitslag van deze sketchutitie zijn dus 2 "winnaars"
- 1 gekozen door de forrumers
- 1 gekozen door ardoise
De plattegrond:
De afbeelding als "final render"
Download het sketchupbestand
hier
(deze is iets aangepast aan de versie op 3Dwarehouse (alle witte vlakken naar buiten, verdiepingsvloer gewist en scene toegevoegd.)