Het is al weer even geleden, dus hierbij: maak een
privé zwembad!
Daarmee bedoel ik een binnen- of buitenbad, bijvoorbeeld bij een villa. Het is dan niet de bedoeling dat je ook het hele huis erbij ontwerpt, maar het zichtbare deel, zoals een aangrenzende buitengevel mag wel om het beeld compleet te maken.
Het gaat dus vooral om het zwembad, met: [binnen]; de ruimte waar hij in ligt, [buiten]; het terras/tuin.
Er wordt beoordeeld op het de kwaliteit van het ontwerp, op basis van (enkele) sketchup afbeeldingen, en op de esthetische kwaliteit op basis van (enkele) render afbeeldingen. Het gemiddelde hiervan wordt het eindcijfer.
Wil je meedoen maar beschik je niet over een renderprogramma, dan stel ik voor om het tweede criterium maar voor de helft mee te laten tellen.
Omdat het ontwerpen en renderen nogal een tijdrovende zaak is (zeker voor mensen met een full-time baan) zet ik de deadline op 01-12-2010, vóór de feestdagen. Uiteraard mag je tussentijds afbeeldingen posten, maar bedenk ook dat je dan de concurrentie inkijk geeft.
Hebben jullie nog vragen, opmerkingen, voorstellen of wensen, dan kan dat tot zondag 31-11-2010. Dan wordt ie definitief. Je kan natuurlijk wel al vast beginnen

Suc6!