Wo3Dan schreef:
Wat vinden jullie van een apart onderdeel hier in het forum om Dynamic Components (DC's) te bespreken?
Er gebeurt niet zo veel de laatste tijd. En zeker met de net uitgebrachte nieuwe versie SU7 vind ik het hier akelig stil.
Het lijkt me een goed idee om de kennis van DC's gezamelijk op een hoger peil te brengen. Maar dat kan volgens mij het beste in een apart forumdeel, al was het maar tijdelijk.
e.e.a. komt neer op het stap voor stap doornemen van alle atributes, hun specifieke kenmerken en het gebruik ervan.
Verder kan het gaan over het aandragen van ideëen voor DC's. Wanneer is een DC zinvol en hoe pak je dat dan aan?
En wat is de juiste syntax voor het maken van DC's, dus hoe vul je de attributes met de juiste functies en waarden.
Er is nog niet al te veel documentatie, bovendien is e.e.a. nog niet foutloos.
Het komt nog veel aan op het uit elkaar rafelen van bestaande/in ontwikkeling zijnde componenten. Moeten we allemaal het wiel zelf uitvinden of kunnen we informatie doorgeven over DC's?
Wo3Dan
p.s. het gaat niet om foutloze DC's maar om gaandeweg e.e.a. van elkaar te leren!!!!
Ik had deze post nog niet gezien.
Vind het een heel goed idee. Ik begrijp DC een beetje.
Kunnen wij een bibliotheek maken voor de door ons gemaakte DC's
Ik zie dat de post in november geplaatst is. Daarna niets meer?