Hai Maarten,
Als eerste hartelijk bedankt voor je snelle reactie !
Ik had niet verwacht dat ik dezelfde dag nog een goede reactie kon verwachten. Ik moet bekennen dat je me wel aan het denken hebt gezet. Ik was me sowieso bewust van diverse investeringen zoals Hardware en de noodzakelijke Rendering programma's (ben me aan het verdiepen in Podium en Kerkythea) en andere Software progammatuur. Ik denk dat ik in de huidige conjuctuur het Freelancen sowieso maar effe moet laten varen !
Ga me er denk ik wel verder in verdiepen in het 3D tekenwerk, maar met beperkte investeringen en de daaruit voortvloeiende minder fraaie plaatjes ! Wellicht is er voor mij een mogelijkheid om in vast dienstverband voor een buro te werken en in de vrij uurtjes er een
beetje bij te beunen !!!
Na een tijdje van ervaring kan ik altijd zien wat ik ga doen. Eerlijk gezegd ga ik denk ik voor zekerheid en ga dan liever voor een buro werken. Ik ben commercieel ingesteld en kan dan als nevenfunctie aquisitie plegen !
DUS, als iemand nog wat weet !!!!
Maarten : Ben jij toevallig zelf in de positie dat je met tekenwerk je boterham kunt verdienen ?
Indien ja, ben je een zelfstandige of in loondienst ? Mischien ook een website ?
Ik sta op het punt om een SolidWorks cursus te gaan volgen. Ik hoop dat hiermee voor mij betere mogelijkheden zijn in de arbeidsmarkt. Weet jij misschien of dit een goed CADprogramma is dat ik kan toepassen voor ontwerp en productontwikkeling ? Zowel voor mogelijkheden in de Bouw als in de Werktuigbouw sector (ook productontwikkeling) ? Ik heb geen ervaring met SolidWorks, wel algemene kennis van AutoCAD LT (2008). Ga binnekort van enkele programma's de trails downloaden om meer info te verkrijgen.
Ik ben erg geïnteresseerd in Dsign en het ontwikkelen en ontwerpen van diverse producten. In mijn vorige functie had ik hier ook mee van doen maar deed als projectleider (industrie) geen tekenwerk, enkel handmatig schetswerk.
Kernwoorden :
- Projectleider met 14 jaar Sales ervaring (B2B in Utiliteitsbouw)
- HBO werk en denkniveau
- Commercieel ingesteld
- Autodidact
- Kennis van levensmiddelen- en chemische industrie
- Uitgebreide technische kennis
- Oog voor mooie dingen !
- Getrouwd en vader van 3 jonge kinderen en een baasje van een Labrador !
Tot horens !
Groeten,
René