Haha ik zit terwijl mijn renders in de oven liggen een beetje hier te struinen. Mooi idee wel van dat lexaanplaatje, ik had ooit hetzelfde probleem. Mijn beste idee was om ze gewoon in een la te flikkeren in de buurt van het apparaat
Ben erg van de creatieve oplossingen, maar heb in de praktijk meegemaakt waar dat toe kan leiden. Mijn pa is al zolang ik me kan herinneren zo'n onverbeterlijke knutselaar. Maakt liever zelf iets dan dat-ie het koopt, ook al kost het hem soms uiteindelijk twee keer zoveel geld

En vaak blijkt zijn oplossing omslachtiger dan het alternatief...
Maar goed; ik had ook ooit een idee waar ik nooit wat mee gedaan heb. Als iemand er wat in ziet; leef je uit! Mijn idee ontstond nadat ik een keer in het donker een stekker in het stopcontact stak en een rotklap kreeg omdat ik beide polen aanraakte (had mijn vingers mij de pinnen gehouden om de gaatjes te vinden). Wat ik me bedacht is dat er in het midden van elk stopcontact, tussen de gaten in dus, een uitstekend kunststof knopje van 5mm moet zijn. Dit knopje drukt binnenin het stopcontact een koperen plaatje tegen een ander koperen plaatje, en sluit (of opent, net hoe je het leest) zo de stroomtoevoer. Op die manier kan je pas stroom door de stekker krijgen als de stekker er min of meer volledig in zit. Daarnaast bescherming tegen kids met paperclips enzo. Hoeft geen zak te kosten qua fabricatie, denk dat je vriendjes op de juiste plek moet hebben om het een verplicht item te maken in bouwvoorschriften o.i.d.
Zooo, render klaar