|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
kan animatie niet schrijven
Auteur |
Bericht |
Merijn
|
Geplaatst: 06 maart 2012, 15:09 |
|
|
Hallo,
Ik heb een animatie gemaakt en getest en alles werkt leuk maar nu wil ik het uiteindelijke product opslaan en dan krijg ik de foutmelding "kan het AVI-bestand niet schrijven"
Iemand hier ervaring mee?
Grtz Merijn
|
|
Omhoog |
|
Re: kan animatie niet schrijven
antonie
|
Geplaatst: 06 maart 2012, 18:03 |
|
Geregistreerd: 17 feb 2012, 8:51 Berichten: 88 Woonplaats: Harderwijk
|
Te weinig ruimte op de doelbestemming...pc geupdate naar laatste versie mediaplayer die je gebruikt?...niet toegestane tekens in de bestandsnaam...te lange bestandsnaam... Dat zijn zo een paar mogelijkheden uit de losse pols.
|
|
Omhoog |
|
Merijn
|
Geplaatst: 07 maart 2012, 9:36 |
|
|
Hey Antonie,
Al deze opties die je noemt zijn NIET van toepassing in dit geval. Ondertussen is er op de pc niks veranderd en er is ruimte zat (externe opslag) en wou opslaan op dezelfde naam als een uur eerder.
Wel heb ik in Sketchup de stijl aangepast en alle scene's bijgewerkt naar deze stijl.
Gr Merijn
|
|
Omhoog |
|
Merijn
|
Geplaatst: 07 maart 2012, 11:07 |
|
|
|
Omhoog |
|
gijs
|
Geplaatst: 07 maart 2012, 12:12 |
|
Site Admin |
|
|
Je scenes bestaan wel, maar zijn niet "opgenomen in de animatie". Om dat te doen klik je met rechtermuisknop op één van de scenes en open je het Scenebeheer venstertje. Rechtermuisknop > Details Weergeven op de eerste scene (Scene.1) en vervolgens "Opnemen in animatie" aanvinken. De () rondom de scene naam moeten verdwijnen, dan zit de scene in de animatie.
Herhalen voor alle scenes en daarna exporteren.
|
|
Omhoog |
|
Merijn
|
Geplaatst: 07 maart 2012, 14:29 |
|
|
Hey Gijs,
Bedankt voor je reactie, ik ga er meteen mee aan de slag.
Een axtra vraag: Is het mogelijk om elke scene apart te bewerken qua tijd op de plek en overgang? Zoja is daar ergens een goed stuk over te vinden op internet?
Grtz Merijn
|
|
Omhoog |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|