gijs schreef:
Hey
Als ik een model uit SketchUp naar Kerkythea haal dan zie ik alleen maar lijnen. Wanneer ik dan op [V] druk worden de vlakken tussen de lijnen opgevuld. Maar... ik zie de textures die ik in SketchUp op het gebouw heb gezet niet in Kerkythea. Ook niet als de textures "projected" zijn. Ik hoorde dat je de materials ook appart naar Kerkythea moet halen. Maar hoe dan? Ik snap er echt helemaal niks meer van. Kan iemand mij helpen? Heel erg bedankt allemaal!
Gijs
deze probleem ken ik ook, als je bij SU textures rotate, draaien of uitrekken behalve inzoomen/uitzoomen doet, ik kan het niet zo goed uitleggen(mijn
taal is gebaartaal

)
toen ik foto op een fotolijstje wilde zetten in sketchup, inclusief uitrekken, draaien etc, laat kerkythea dat niet zien.
je hebt materials van kerkythea niet echt per se nodig alhoewel het wel tijd bespaart, je kan ook er zelf maken.
tipje; ik heb mijn bugatti auto getextured in su met gewoon hout of zo.
daarna gebruik ik in kerkythea een juiste texture, het wordt gewoon automatisch precies eroverheen geplakt op juiste plaats en positie.(dat wordt UV mapping genoemd)