Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




  • Advertisement

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
  Afdrukweergave

Star Wars Podracer
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21 aug 2008, 15:06 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 21 aug 2008, 14:58
Berichten: 9
Woonplaats: Westervoort
Hi, eerste post hier :D. Afgelopen dagen ben ik bezig geweest met een podracer uit Star Wars, wat jullie waarschijnlijk wel kennen. De podracer is nergens op gebaseerd, afgezien van het feit dat het een podracer is. Het overgrote gedeelte van de textures heb ik van cgtextures.com, waarna ik ze bewerkt heb met Paint Shop Pro. Het model heeft bij elkaar 80870 poly's.

Screenshots:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zelf ben ik een enorme fan van de game Gta: San Andreas, en heb ik ervaring met het modificeren hiervan. Dit model gaat dus ook ingame, daarvan zal ik ook enkele screenshots posten, als dit het daarvoorbestemde forum is. Is het verder de bedoeling dat ik er een downloadlink bij zet?

[Edit]: Het model staat ingame, alleen zonder reflecties, schaduwen, belichting of iets dergelijks. Klik voor een vergroting:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Don't wanna be an American Idiot while we are waiting, because nice guys finish last. Wake me up when September ends and give me novacaine when I come around. This is Macy's day parade for Jason Andrew Relva: Welcome to paradise! Maria hitches a ride and got stuck with me. Warning: This is a walking contradiction! You're a geek and got stink breath, go eat some poprocks & coke. Jesus of Suburbia is walking on the boulevard of broken dreams. She's an extraordinary girl, but what's her name again? I'll send a letterbomb to St. Jimmy.

PumaStudios.nl || YouTube channel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Star Wars Podracer
BerichtGeplaatst: 22 aug 2008, 10:20 
Offline

Geregistreerd: 06 aug 2008, 12:56
Berichten: 41
Wow.. dat is erg goed gedaan

Ik ken gtasa ook, maar dan op de console en nu ben ik benieuwd naar hoe de podracer handled ingame.
Is het fixed height boven het wegoppervak of kan deze net als een echte iets hoger en lager zweven?

Kun je er misschien een filmpje van maken met Fraps ofiets?

En welke Ruby scripts heb je gebruikt? of is het SU-out-of-the-box?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Star Wars Podracer
BerichtGeplaatst: 22 aug 2008, 10:26 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 21 aug 2008, 14:58
Berichten: 9
Woonplaats: Westervoort
Ik heb het uit SketchUp naar .3ds geëxporteerd, waarna ik het in 3dsMax heb geïmporteerd. Toen heb ik een originele .dff (de model-extensie van Gta) geïmporteerd, daar het nieuwe model in gezet en weer geëxporteerd. Ik heb een tijdje geleden hier een tutorial over gemaakt, klik hier om deze te bekijken.

Omdat de podracer dus de Vortex (hovercraft) gaat vervangen, zal hij dus dezelfde functies hebben; hij zal over land en water kunnen zweven, dezelfde geluiden hebben (dit kan wel veranderd worden), draaiende propellers etc.

_________________
Don't wanna be an American Idiot while we are waiting, because nice guys finish last. Wake me up when September ends and give me novacaine when I come around. This is Macy's day parade for Jason Andrew Relva: Welcome to paradise! Maria hitches a ride and got stuck with me. Warning: This is a walking contradiction! You're a geek and got stink breath, go eat some poprocks & coke. Jesus of Suburbia is walking on the boulevard of broken dreams. She's an extraordinary girl, but what's her name again? I'll send a letterbomb to St. Jimmy.

PumaStudios.nl || YouTube channel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Star Wars Podracer
BerichtGeplaatst: 22 aug 2008, 10:36 
Offline

Geregistreerd: 06 aug 2008, 12:56
Berichten: 41
Ok, maar kun je wat meer vertellen over hoe je het gemodeled hebt in SU?
Welke plugins je gebruikt hebt


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Star Wars Podracer
BerichtGeplaatst: 22 aug 2008, 13:17 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 21 aug 2008, 14:58
Berichten: 9
Woonplaats: Westervoort
Ik heb geen enkele plugin gebruikt :D

De basisvorm van de motoren heb ik gemaakt met de follow-me tool. De buizen boven op zijn tevens gemaakt met de follow-me tool. Wat ik ook veel heb gebruikt is het uittrek-scale-concept (om 't maar even zo te noemen). Je maakt een vormpje, trekt dat een stukje uit en scaled het. Nu trek je het nog een keer uit en dat scale je op nieuw, zodat je een 'vloeiend' model krijgt. Bij elkaar heb ik dus eigenlijk alleen maar de push/pull- en follow-me-tool gebruikt, in combinatie met de andere tools zoals draaien etc.

_________________
Don't wanna be an American Idiot while we are waiting, because nice guys finish last. Wake me up when September ends and give me novacaine when I come around. This is Macy's day parade for Jason Andrew Relva: Welcome to paradise! Maria hitches a ride and got stuck with me. Warning: This is a walking contradiction! You're a geek and got stink breath, go eat some poprocks & coke. Jesus of Suburbia is walking on the boulevard of broken dreams. She's an extraordinary girl, but what's her name again? I'll send a letterbomb to St. Jimmy.

PumaStudios.nl || YouTube channel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Style by business web design styles , pozycjonowanie strony pozycjonowanie stron sem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Design Downloaded from free phpBB themes templates | free website templates downloads | photoshop brushes.
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO