Hi, eerste post hier

. Afgelopen dagen ben ik bezig geweest met een podracer uit Star Wars, wat jullie waarschijnlijk wel kennen. De podracer is nergens op gebaseerd, afgezien van het feit dat het een podracer is. Het overgrote gedeelte van de textures heb ik van cgtextures.com, waarna ik ze bewerkt heb met Paint Shop Pro. Het model heeft bij elkaar 80870 poly's.
Screenshots:

Zelf ben ik een enorme fan van de game Gta: San Andreas, en heb ik ervaring met het modificeren hiervan. Dit model gaat dus ook ingame, daarvan zal ik ook enkele screenshots posten, als dit het daarvoorbestemde forum is. Is het verder de bedoeling dat ik er een downloadlink bij zet?
[Edit]: Het model staat ingame, alleen zonder reflecties, schaduwen, belichting of iets dergelijks. Klik voor een vergroting:

Don't wanna be an American Idiot while we are waiting, because nice guys finish last. Wake me up when September ends and give me novacaine when I come around. This is Macy's day parade for Jason Andrew Relva: Welcome to paradise! Maria hitches a ride and got stuck with me. Warning: This is a walking contradiction! You're a geek and got stink breath, go eat some poprocks & coke. Jesus of Suburbia is walking on the boulevard of broken dreams. She's an extraordinary girl, but what's her name again? I'll send a letterbomb to St. Jimmy.
PumaStudios.nl ||
YouTube channel