Respect schreef:
**Plugins only work with SketchUp Pro 5 en 6**SketchUp Podium PluginDownload hier de podium plugin.
(Geldig tot 1 Juni 2007)Deze plugin maakt het mogelijk om foto realistische plaatjes te renderen. 2 dec. is er een nieuwe release versie (v11) uitgebracht. Deze is in de link hierboven te downloaden.

Sketchup model

Sketchup model gerenderd met Podium.
Zelf heb ik nog weinig ervaring met deze plugin, wat ik weet is dat je met tekenen erg op moet letten met faces, je moet altijd zorgen dat de grijze kant getextured wordt (of beide kanten) anders draait podium het om en heb je geen texture meer. Nadeel van deze plugin vind ik dat je max. 640x480 pixels kan renderen.
This plugin was created by Cadalog, Inc. For more information, or support, please visit: http://www.suplugins.com.
hallo,
ik werk nu al 2 jaar met sketchup om voor mijn opleiding (bouwkunde/architectuur) gebouwen 3D te modeleren. sinds een 3 weken heb ik SU podium ondekt om te renderen, en zelf vind ik het een top progamma. maar helaas krijg ik (sinds een paar dagen gelden) een melding als ik op de plugin klik, het bericht dat ik naar de site moet gaan voor een update. na lang zoeken heb ik geen update kunnen vinden.
heb ik nou een trail gedownload (wat nergens staat)? en hoe kan ik een gratis simpele versie krijgen van SU podium?
mvg
Harry