Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




  • Advertisement

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
  Afdrukweergave

Re: Eerste renders
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22 apr 2009, 17:46 
Moderator
Offline

Geregistreerd: 22 jan 2008, 16:49
Berichten: 433
Woonplaats: Den Haag
je kunt ze uploaden op http://www.imageshack.us
Vervolgens kun je hier de URL plaatsen en voila! :D

Jordy

_________________
Afbeelding

http://www.VV3D.nl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Eerste renders
BerichtGeplaatst: 22 apr 2009, 20:38 
Offline

Geregistreerd: 14 apr 2009, 12:45
Berichten: 30
Woonplaats: Molenaarsgraaf
Update

Ik heb de tips allemaal gelezen!!!, en opgevolgd, en hier is het resultaat, ik vind zelf dat het er al heel wat beter uit ziet!

Afbeelding

Afbeelding



Volgende keer zal ik ze iets kleiner maken.. :wink:

Iedereen super bedankt voor de tips!!!, en graag weer commentaar:wink:

Martijn


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Eerste renders
BerichtGeplaatst: 22 apr 2009, 21:07 
Site Admin
Offline

Geregistreerd: 09 apr 2007, 12:20
Berichten: 1857
Ziet er zeker stukken beter uit!
Ook slim om die donkere vlek op het plafond te camoufleren ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Eerste renders
BerichtGeplaatst: 22 apr 2009, 21:16 
Offline

Geregistreerd: 14 apr 2009, 12:45
Berichten: 30
Woonplaats: Molenaarsgraaf
Dankje!,

Zeker, het lek van de bovenburen is over he :wink:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Eerste renders
BerichtGeplaatst: 22 apr 2009, 21:59 
Moderator
Offline

Geregistreerd: 22 jan 2008, 16:49
Berichten: 433
Woonplaats: Den Haag
Hey Martijn,

Ziet er al weer stukken beter uit, maar nog een paar puntjes waar ik even aandacht aan wil besteden.

ik zal beginnen bij beide foto's tegelijk omdat ze (haast) hetzelfde zijn.
De hout-texture op de kast is nog te groot. Als je deze ietsje verkleint (ik gebruik meestal 200/200 cm) zul je resultaat zien. Ik vind je schilderijen erg mooi, en passen goed bij het bed.
Ook zie ik dat je de vloer hebt aangepakt! mooi gedaan!
Over het bed wat minder positief. Probeer eens een bed uit de artlantisobjecten, en kijk ook eens op archiradar.com of archiradar.it voor bedden en andere objecten.

De muur achter het bed is erg goed, maar ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt die ander muur een andere kleur te 'geven' (kun jij natuurlijk niets aan doen). heb je wel bij beide dezelfde instellingen gebruikt?

Wat me ook opvalt is dat de hendels van de kast verschillende kleuren hebben.. Is dit met opzet?

Op foto 2 zie je dat er zonlicht op het bed valt. Dit heb je goed gedaan, ziet er ook echt mooi uit. Trouwens op archiradar hebben ze echt mooie kussens! :engel:

het zonlicht achter het bed is een beetje te fel. Meestal is dit te verhelpen, maar soms lukt het mij ook niet. Zonlicht is niet altijd helemaal 'geel'. Bij de instellingen onder het knopje Helidon, kun je 2 soorten light opties. boven de 1 staat power (die moet je niet hebben, maar je kunt er wel even mee spelen), en boven de andere staat sky light. Deze maak je eerst een beetje realistisch blauw, een beetje de lucht. Dan kun je met de 'schuiver'(weet even geen andere benaming) je licht aanpassen.

Maar je gaat met sprongen vooruit! En je lampjes passen mooi bij de schilderijen!
Oja, nog 1 ding, als je de texture op de kast bekijkt, en in het bijzonder de bovenste laag, zie je dat de texture in 1 x doorloopt. Dit kan natuurlijk nooit. De texture moet aan de bovenkant van de kast 90 graden worden gedraaid. Waarschijnlijk heb je de hele kast in 1 x geverft, maar je kunt dit nog wel aanpassen. Als je dit wilt weten hoe je dat doet moet je dat even zeggen, want dit wordt weer een langere post dan de bedoeling was!

Mja ik vind het ook altijd leuk als iemand hetzelfde renderprogramma gebruikt als ik :D

Succes, en ga zo door! :D

Jordy

_________________
Afbeelding

http://www.VV3D.nl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Eerste renders
BerichtGeplaatst: 23 apr 2009, 14:56 
Offline

Geregistreerd: 14 apr 2009, 12:45
Berichten: 30
Woonplaats: Molenaarsgraaf
Jordy,

Het is inderdaad weer een heel verhaal geworden :wink:
Maar ik leer echt veel van je tips!!!
Ik zal weer proberen om de verbeteringen aan te brengen.
Het bed ziet er inderdaad een beetje nep uit, vooral het matras en de deken. Ik zal er is een Artlantis model voor zoeken!

De kast is inderdaad in 1 keer geverfd, moet ik hem dan in SU anders verven, en dan weer een soort uploaden? Dat heb ik in een handleiding gelezen, dan veranderd die alleen de wijzigingen of zo.
Of is er binnen Artlantis ook een functie voor om de bovenrand anders te verven?

De kleur van de handvaten van de kast valt me nu ook op ja, had er niet op gelet, maar t is niet met opzet, zal is kijken of dat ook anders kan :wink:

Als de render weer is verbeterd zal ik hem hier weer laten zien! Ik heb het hele model van het huis en tuin bijna klaar, nog wat kleine dingetjes.

Ik zal binnenkort ook mijn SU modellen in mn 'internet fotoalbum' zetten, dan kan je die eens bekijken.

Martijn


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Style by business web design styles , pozycjonowanie strony pozycjonowanie stron sem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Design Downloaded from free phpBB themes templates | free website templates downloads | photoshop brushes.
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO