Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




  • Advertisement

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
  Afdrukweergave

Doorlooptijd verschijnen in Google Earth
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 nov 2008, 11:35 
Offline

Geregistreerd: 27 nov 2008, 11:32
Berichten: 1
Hallo,

Iemand misschien een idee hoe lang het duurt voordat je model door de "review" balatage is?
2 weken? 2 maanden?

Iemand misschien een idee wat het gemiddeld is uit ervaring?


Bedankt!

Gr. Herman


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Doorlooptijd verschijnen in Google Earth
BerichtGeplaatst: 27 nov 2008, 17:40 
Site Admin
Offline

Geregistreerd: 09 apr 2007, 12:20
Berichten: 1857
Welkom!

Het verschilt nogal. Sommige modellen staan binnen een week in de 3D Warehouse-layer in Google Earth. Soms duurt het drie maanden voordat een model erin staat. Gelukkig heeft Google bij de laatste Warehouse update wel een soort van statusrapport functie toegevoegt. Je ziet nu onderaan je model in welke status het is en, indien het bekeken, maar afgewezen is, kan je ook zien welke dingen er niet goed waren, zodat je die kunt verbeteren.

Op deze pagina kan je zien aan welke dingen je model moet voldoen om in aanmerking te komen voor de collectie: http://www.google.com/intl/nl/sketchup/ ... teria.html Als je zorgt dat je model daaraan voldoet versnel je het proces wel ietsje.

Overigens bestaan er collecties die beweren (eigenlijk dus de eigenaren van die collecties) dat modellen uit hun collectie extra snel door Google bekeken worden. Voor zover ik weet is dat onzin.

Groet,
Gijs


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Doorlooptijd verschijnen in Google Earth
BerichtGeplaatst: 27 jan 2009, 16:42 
Offline

Geregistreerd: 05 sep 2008, 9:44
Berichten: 64
Woonplaats: Groningen
Het lijkt erop dat vanaf december geen modellen zijn gekeurd door Google. Ik zit al vanaf 5 december te wachten terwijl eerdere modellen binnen 6 weken waren gecheckt. Op een ander forum las ik dat er mensen zijn die al meer dan een jaar zitten te wachten... Er zijn er vast wel die om die reden afhaken. Als je in opdracht maakt is het ook een lastig verhaal voor je klant. Op mijn blog heb ik een tellertje gemaakt met het aantal dagen dat ik al wacht.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: Doorlooptijd verschijnen in Google Earth
BerichtGeplaatst: 07 maart 2009, 12:26 
Offline

Geregistreerd: 05 sep 2008, 9:44
Berichten: 64
Woonplaats: Groningen
Sinds eergisteren zijn er weer veel modellen gekeurd door Google. Een soort inhaalslag. Eindelijk.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Style by business web design styles , pozycjonowanie strony pozycjonowanie stron sem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Design Downloaded from free phpBB themes templates | free website templates downloads | photoshop brushes.
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO