Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




  • Advertisement

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
  Afdrukweergave

Forum Crash!!!
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 jul 2008, 16:21 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 30 jan 2007, 20:02
Berichten: 2028
Woonplaats: Putte, Belgie
Beste leden,

door een grote crash na het updaten van het forum naar 3.02 zijn veel gegevens verloren, voordat ik begon heb ik een complete backup gemaakt, zowel van het forum als van de FTP. echter krijg ik het niet meer voor elkaar om deze werkend te krijgen. :cry:

Er is in de database het een en ander beschadigd waardoor hij backups niet meer kan lezen. De laatste werkende versie is die van 10 Februari...

Heel erg jammer, maar ben ook wel weer blij dat er nog een versie is die werkt. Ik ga nog proberen of ik een latere versie kan laten werken, maar voorlopig blijft deze versie online.

Op een andere URL probeer ik nog wat uit, maar denk niet dat dit gaat lukken.

Ik hoop dat jullie begrip hebben voor de situatie en weer een hoop nieuw werk, tips en truuks etc laten zien.

Zoals jullie zien is ook de structuur weer oud en lang, dit probeer ik voor donderdag weer goed te zetten.

Groet, Respect.

_________________
Ik help creatieve mensen hun ideeën van een idee of 2D plan naar een 3D visualisatie te evolueren en hier succesvol te zijn. >> http://www.SketchUp3D.be <<


Omhoog
 Profiel  
 

Re: Forum Crash!!!
BerichtGeplaatst: 14 jul 2008, 16:42 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 06 dec 2007, 11:46
Berichten: 395
Woonplaats: Deventer
Mmmm kan niet echt zeggen dat het nieuws is waar ik vrolijk van word eigenlijk. Waarom geen contact opnemen met je provider die kunnen toch gewoon een backup terugzetten van zeg maar eergisteren?

Begrijp overigens dat jij er ook niet op zat te wachten.. maar het is jammer van de energie die iedereen er in heeft gestoken. Werkt niet zo motiverend.. maar dat is vooral mijn gevoel.

_________________
Thoughts make people. Be Innovative: Think!

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 

Re: Forum Crash!!!
BerichtGeplaatst: 14 jul 2008, 22:20 
Offline

Geregistreerd: 02 maart 2007, 20:01
Berichten: 759
Woonplaats: Oss
Fijn dat het forum weer online is. Ik weet hoeveel werk, tijd en inspanning dat gekost heeft. Je hebt er minimaal 2 dagen over gedaan. pfff.
Bedankt Respect!

_________________
truffel


Omhoog
 Profiel  
 

Re: Forum Crash!!!
BerichtGeplaatst: 15 jul 2008, 9:20 
Offline

Geregistreerd: 22 okt 2007, 4:40
Berichten: 156
Inderdaad echt bagger ja..toch weer een aanzienlijke hoeveelheid aan nuttige posts en berichten weg nou. Vooral vervelend voor als je even iets terug wil zoeken als je het niet meer weet, of voor de mensen die een tutorial hebben gemaakt.

Kun je ons een beetje op de hoogte houden trouwens respect..want het is onzin nu weer te gaan posten als mogelijk morgen ofzo de andere backup er weer overheen komt..


Omhoog
 Profiel  
 

Re: Forum Crash!!!
BerichtGeplaatst: 17 jul 2008, 13:00 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 30 jan 2007, 20:02
Berichten: 2028
Woonplaats: Putte, Belgie
Na 3 dagen proberen en alle mogelijke combinaties van backups geprobeerd te hebben (ook gewoon een blank forum gestart, en daar al dan niet met updates en styles diverse backups (ook in samenwerking met de hoster) geprobeerd, maar kunnen niet (geheel) gelezen worden.)

Helaas zullen we vanaf hier weer verder moeten opbouwen.

De verkorte home zal ik 28 Juli weer instellen, ik stap zo in de auto richting Schiphol, lekker 1,5 week op Rhodos van de zon genieten.

Jullie kunnen (graag zelfs) weer posten in de daarvoor bestemde sub-forums.

Excuses voor het ongemak.

Voor gebruikers die dit lezen en niet meer in kunnen loggen, ook alle gebruikers die na feb zijn aangemeld zijn alle data verloren gegaan. Jullie kunnen weer opnieuw aanmelden.

_________________
Ik help creatieve mensen hun ideeën van een idee of 2D plan naar een 3D visualisatie te evolueren en hier succesvol te zijn. >> http://www.SketchUp3D.be <<


Omhoog
 Profiel  
 

Re: Forum Crash!!!
BerichtGeplaatst: 17 jul 2008, 18:00 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 29 jul 2007, 15:38
Berichten: 582
Woonplaats: Barneveld
fijn,, ik snap zoiezo niet waarom het forum elke keer een update moet hebben.. is dat voor iets technisch ofzo om het forum online te houden? of gewoon voor de leuk?

ik vind het persoonlijk wel heel jammer dat een heel groot deel verloren is gegaan. er stond veel nuttige info op het forum wat iedereen kon gebruiken bij sketchup, dat is nu weg...

_________________
Afbeelding



Omhoog
 Profiel  
 

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Style by business web design styles , pozycjonowanie strony pozycjonowanie stron sem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Design Downloaded from free phpBB themes templates | free website templates downloads | photoshop brushes.
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO