Het was een tijdje stil rondom mijn gefreubel in SketchUp. Had ook nog wat andere dingen lopen maar ben afgelopen week bezig geweest met mijn verwarming. Die zijn lelijk maar goed, bepalen wel redelijk hoe het er verder uit ziet. Dus vond dat ze erin moesten.
Ik heb die overigens zo gemaakt dat elke verwarming (qua hoogte, bij mij 40/60 en 80 cm) bestaan uit 3 componenten. Links/Midden/Rechts. Op die manier heb je in no-time weer verwarming gefixt.
Grootste uitdaging waar ik vandaag aan begonnen ben was het maken van de stoelen bij mijn eettafel. Die zijn nogal lastig omdat er een paar vlakken inzitten die van recht naar hol lopen, een buizenframe wat ook alles behalve een vierkant is. Kortom, ik dacht dat het me niet zou lukken maar ben zelf al redelijk tevreden. Misschien ga ik ze nog een keer tweaken zodat de zitting uiteinden minder recht zijn.
Kijk ze en als ik het nodig vind geef ik nog wel een opmerking tussen alle plaatjes door...

^Begin gemaakt met de zitting, die voor gebogen is en achter weer recht.

^Een hoop gefreubel en kopietjes verder, hier was ik ongeveer 3,5 uur mee bezig

^Stoel compleet maar nog met vray plastic materiaal

^De stoelen geparkeerd in mijn woonkamer

^Stoelen rond de eettafel

^Testje met nieuw materiaal, nav gemaakte foto van de stoffering

^Wat verder getweakt en qua kleur aangepast, moet zeggen, erg realistisch qua kleur

^Nog een bovenaanzichtje van het gefreubel van me