Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

• Advertisement

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
  Afdrukweergave

normaal ingelogd, toch verborgen?
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 sep 2007, 23:18 

Respect,

ik zie in het hoofdscherm 0 actieve leden, 1 verborgen :boks: en 1 gast 8) terwijl ik op dit moment echt ben ingelogd zonder me te verbergen!!!
Hoe kan dat???
Bovendien heb ik de oude schermlayout sinds een paar dagen.
Ik weet wel dat je ons wil beschermen voor te veel computergebruik. Forum open op oneven uren :twisted:

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 04 sep 2007, 23:39 

Ik sta wel als geregistreede gebruiker in de lijst, maar de pagina's laden heel slecht, ik krijg regelmatig alleen het eerste bericht van een topic te zien. Na een aantal keren laden, lukt het dan wel om net het laatste bericht te lezen. En als ik dan in het activiteiten overzicht kijk, staat daar: onjuist serverantwoord.
Eerder had ik hier (ondanks mijn telefoonmodem) geen last van.
Zijn er nog anderen die hier ook last van hebben?

Hopelijk kan ik dit bericht wel op het forum krijgen :?

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 05 sep 2007, 0:18 

Je staat erin ja, ardoise.
Ik sta weer eens als verborgen te boek terwijl ik ook nu weer normaal ingelogd heb.
Hoe zien jullie de layout op dit moment, oud of nieuw?
Verder moet ik de laatste tijd alles een tweede keer posten. De eerste keer gebeurt er niets en na de tweede keer staat de post wel twee keer op het forum.
Later verdwijnt er weer één (werk van de moderator??). Sorry voor de overlast. Dit zou een fout kunnen zijn in mijn PC.
Enkele dagen terug was het forum helemaal niet te bereiken.
Soms krijg ik alleen kop van een deel-forum te zien, niet de totale lijst van post.
Vreemd allemaal

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 05 sep 2007, 0:32 

Citaat:
Verder moet ik de laatste tijd alles een tweede keer posten. De eerste keer gebeurt er niets en na de tweede keer staat de post wel twee keer op het forum.

De eerste keer lijkt er niks te gebeuren maar kennelijk wordt het bericht al snel geupload, ik controleer tegenwoordig eerst of het er opstaat voor dat ik het nog een keer post.

Citaat:
Soms krijg ik alleen kop van een deel-forum te zien, niet de totale lijst van post.

dat heb ik de laatste dagen dus.

Het zijn vreemde tijden op het internet ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 05 sep 2007, 9:14 

ardoise schreef:
Citaat:

De eerste keer lijkt er niks te gebeuren maar kennelijk wordt het bericht al snel geupload, ik controleer tegenwoordig eerst of het er opstaat voor dat ik het nog een keer post.

Citaat:

dat heb ik de laatste dagen dus.

Het zijn vreemde tijden op het internet ;)

Ik ben dus weer veborgen :?: actief.
Verder: na de eerste keer posten blijft het programma gewoon hangen alsof ik nog met invoer bezig ben. Ik kan dus niet zoals jij controleren of het bericht al geplaatst is. Om dat te doen heb ik het forum ook wel eens nogmaals op een tweede tabblad staan. Vernieuwen (F5) zou dan alsnog moeten laten zien dat mijn bericht geplaatst is. Noppes. Vandaar dus nogmaals verzenden uit het hangende programma van het eerste tabblad. Dan werkt het ineens wel!
En hoe zit het met de layout? Ik hoor er niemand over dat die weer lijkt op vroeger.

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 05 sep 2007, 10:10 
Site Admin

Er zijn inderdaad wat problemen met de server en misschien ook het forum, niet extreem, maar ik zal er even naar (laten) kijken.

@ Wo3dan,

- Ik heb het forum weer op standaard moeten zetten omdat nieuwe gebruikers met de nieuwe style niet kunnen posten. Als je eenmaal 1 post hebt kun je de style in je profiel aanpassen (macinscott), dit heb ik voor jou al gedaan. (er wordt naar gekeken en hopelijk is het snel opgelost)

- Dat je verborgen was ingelogd heb je denk ik zelf ingesteld in je profiel, dit heb ik ook weer uitgezet.

- Ik heb ook regelmatig dat ik 2x moet posten, 1e keer krijg ik de mogelijkheid om een bestandje te downloaden, terwijl hij dan al wel post. Ik laat er even naar kijken, en werkt het niet zal er een backup teruggezet moeten worden van maandag. De dubbele posts verwijder ik inderdaad ;)

@ ardoise,

- dat alleen het eerste bericht is te zien komt omdat de server deze en vorige week hapert, soms is het forum ook 1-15 minuten niet te berijken, als dit blijft zal ik eens contact opnemen met de hoster.

het onjuist server antwoord heeft hier ook mee te maken.

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 05 sep 2007, 10:39 

Bedankt Respect, voor de uitleg, en de goede zorgen :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 05 sep 2007, 11:24 

Wo3Dan schreef:
Je staat erin ja, ardoise.
Ik sta weer eens als verborgen te boek terwijl ik ook nu weer normaal ingelogd heb.
Hoe zien jullie de layout op dit moment, oud of nieuw?
Later verdwijnt er weer één (werk van de moderator??). Sorry voor de overlast. Dit zou een fout kunnen zijn in mijn PC.
Enkele dagen terug was het forum helemaal niet te bereiken.
Vreemd allemaal

Ik heb idd dubbele post verwijdert.
Bij mij was het forum enkele dagen ook niet te bereiken. Vond het ook vreemd. Geen idee waaraan dat ligt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 05 sep 2007, 11:42 

Respect,

Bedankt voor je reactie, de layout is weer als nieuw (macinscott).
Ik heb ook even naar mijn profiel gekeken. Daar had ik niets gewijzigd sinds mijn aanmelding in maart (of april?).
Door de vreemde gang van zaken de laatste tijd met het forum viel me dat van 'verborgen ingelogd zijn' pas laatst op. Mogelijk heeft het altijd zo gestaan al denk ik van niet.
Hoe dan ook, de vraagstelling in het profiel is: Laat andere gebruikers niet weten dat ik online ben: O ja X nee
Een verwarrend gekozen vraagstelling die ik m.i. met nee had beantwoord (min x min = plus), zichtbaar dus.
In ieder geval bedankt voor de reset. Ik ben weer zichtbaar ingelogd.
Hopelijk gaat het verzenden nu ook weer goed.

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 05 sep 2007, 11:47 

truffel, bedankt en sorry voor het ongemak. Verzenden gaat weer helemaal goed in één keer!!! :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 05 sep 2007, 12:03 
Site Admin

Wo3Dan schreef:
truffel, bedankt en sorry voor het ongemak. Verzenden gaat weer helemaal goed in één keer!!! :lol:

Het gaat goed, maar er is niks aangepast, even afwachten dus nog... Ik had het zelfs dat ik op de snelkoppeling/link naar het forum klikte dat ik een bestand kreeg aangeboden om te downloaden...

Ik heb net even gekeken bij de instellingen van de provider, maar geen meldingen van errors of rare dingen in de statistieken...

deels dus even afwachten nog...

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 05 sep 2007, 21:29 

Nou ik dan ook maar even aan de klaag muur ! Mijn naam en wachtwoord worden niet vastgehouden dus iedere keer weer de agenda der bij en intypen. :evil:

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 05 sep 2007, 21:59 

knillis schreef:
Nou ik dan ook maar even aan de klaag muur ! Mijn naam en wachtwoord worden niet vastgehouden dus iedere keer weer de agenda der bij en intypen. :evil:

Dit heb ik ook op een pc bij mijn ouders, mijn eigen pc logt wel automatisch in. Ik dacht eerst dat dit mijn eigen schuld was na wat rommelen met de cookies op die pc, maar er zijn er kennelijk meer.

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 05 sep 2007, 23:12 
Site Admin

J-m@n schreef:
knillis schreef:

Dit heb ik ook op een pc bij mijn ouders, mijn eigen pc logt wel automatisch in. Ik dacht eerst dat dit mijn eigen schuld was na wat rommelen met de cookies op die pc, maar er zijn er kennelijk meer.

Voor zover ik weet zijn dit altijd toch de instellingen van de pc... Cookies opschonen wil nog wel eens helpen (in Internet Explorer is dit met Ctrl+F5 te doen).

en knillis, hoezo agenda erbij? Je kan je wachtwoord wijzigen naar iets dat je misschien makkelijker kan onthouden.

Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 06 sep 2007, 19:05 

Dank je Respect, weer 2 dingen geleerd EN sinds vandaag ben ik ook EPA gecertificeerd. Nee niet OPA , EPA ! :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]