Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




  • Advertisement

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
  Afdrukweergave

woonkamer + keuken
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 31 maart 2007, 16:32 
Offline

Geregistreerd: 23 feb 2007, 17:49
Berichten: 42
Afbeelding

alle commentaar welkom......( startende sketchup'er)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 31 maart 2007, 19:04 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 30 jan 2007, 20:20
Berichten: 330
Woonplaats: Zeeuwsch-Vlaanderen
Ik heb even je post aangepast :)


Erg mooi! die keuken, precies mijn stijl, ik raad je alleen aan wat andere textures/materials te gebruiken.
Ga vooral zo door :D

voor de vloer zou ik bijvoorbeeld dit gebruiken ipv. die standaard texture:
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 01 apr 2007, 11:32 
Offline

Geregistreerd: 06 feb 2007, 23:54
Berichten: 448
dhddesign, Roos,

Ik vind het best dat je de post van Roos aanpast, maar a.u.b. niet hier!
Roos plaatst een view van een model met daarbij de opmerking: alle commentaar welkom......( startende sketchup'er)
Wat zie ik nu op het scherm voor model, dat van haar of van jou? Waar kan ik nu eventueel op reageren? Ik snap echt niet dat iemand in andermans post dingen gaat wijzigen.
Het is correct (en leerzamer voor geinteresseerden) als je daaronder je eigen gewijzigde versie ter vergelijking plaatst.

vr.gr.
Wo3Dan

p.s. Roos, ik vind het plaatje er erg goed uitzien, zeker voor een "beginster", het mag wel groter in beeld. Maar is het eigenlijk wel van jou? Hoe was die vloer eerst?
(zie voorgaande tekst!)

dhddesign schreef:
Ik heb even je post aangepast :)


Erg mooi! die keuken, precies mijn stijl, ik raad je alleen aan wat andere textures/materials te gebruiken.
Ga vooral zo door :D

voor de vloer zou ik bijvoorbeeld dit gebruiken ipv. die standaard texture:
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 01 apr 2007, 11:40 
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 30 jan 2007, 20:20
Berichten: 330
Woonplaats: Zeeuwsch-Vlaanderen
Citaat:
dhddesign, Roos,

Ik vind het best dat je de post van Roos aanpast, maar a.u.b. niet hier!
Roos plaatst een view van een model met daarbij de opmerking: alle commentaar welkom......( startende sketchup'er)
Wat zie ik nu op het scherm voor model, dat van haar of van jou? Waar kan ik nu eventueel op reageren? Ik snap echt niet dat iemand in andermans post dingen gaat wijzigen.
Het is correct (en leerzamer voor geinteresseerden) als je daaronder je eigen gewijzigde versie ter vergelijking plaatst.


de codes stonden verkeerd, die heb ik even aangepast.
ik zal het niet meer doen als je bezwaar hebt


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 01 apr 2007, 17:15 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 30 jan 2007, 20:02
Berichten: 2028
Woonplaats: Putte, Belgie
Wo3Dan schreef:
dhddesign, Roos,

Ik vind het best dat je de post van Roos aanpast, maar a.u.b. niet hier!
Roos plaatst een view van een model met daarbij de opmerking: alle commentaar welkom......( startende sketchup'er)
Wat zie ik nu op het scherm voor model, dat van haar of van jou? Waar kan ik nu eventueel op reageren? Ik snap echt niet dat iemand in andermans post dingen gaat wijzigen.
Het is correct (en leerzamer voor geinteresseerden) als je daaronder je eigen gewijzigde versie ter vergelijking plaatst.

vr.gr.
Wo3Dan

p.s. Roos, ik vind het plaatje er erg goed uitzien, zeker voor een "beginster", het mag wel groter in beeld. Maar is het eigenlijk wel van jou? Hoe was die vloer eerst?
(zie voorgaande tekst!)


Wo3Dan,

Dhddesign heeft de post van roos aangepast, in die zin dat hij enkel de tags ( ) heeft aangepast omdat daar een spatie tussen stond en de afbeelding niet zichtbaar was.

De afbeelding en tekst bij de afbeelding zijn door roos gemaakt en getypt. Ik zal ook niet toestaan dat posts zonder toestemming dusdanig worden aangepast dat de inhoud wordt aangepast (tenzij dat het spam is of berdreigende/kwetsende tekst/afbeeldingen)

Daarnaast stelde dhddesign voor om de huidige texture van de vloer te vervangen door een realistischere afbeelding. Dit in nog niet gebeurd, en de afbeelding in de beginpost is dan ook de originele van roos.

Ik hoop dat alles nu duidelijk is.

(p.s.) Dhddesign, als je dan een post aanpast om wat voor reden dan ook (hierboven genoemd) zet er even bij wat er aangepast is om misverstanden te voorkomen ) :wink:

_________________
Ik help creatieve mensen hun ideeën van een idee of 2D plan naar een 3D visualisatie te evolueren en hier succesvol te zijn. >> http://www.SketchUp3D.be <<


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 01 apr 2007, 17:19 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 30 jan 2007, 20:02
Berichten: 2028
Woonplaats: Putte, Belgie
Dan mijn reactie op de afbeelding ;)

Graag zie ik idd een 2wat grotere afbeelding (hogere resolutie om eventuele "opbouwende kritiek" te kunnen geven.

Wat ik wel zie zijn de zwarte lijnen (edges) nog aan staan. Ik vind het realischer als deze uit staan (kijk maar eens naar een hoek in de kamer, of de rand van een stoel, daar staan geen zwarte lijnen ;))

Misschien kunnen we een grotere afbeelding zonder "edges" te zien krijgen. Maar denk dat ik dan weinig kritiek kan geven :P

_________________
Ik help creatieve mensen hun ideeën van een idee of 2D plan naar een 3D visualisatie te evolueren en hier succesvol te zijn. >> http://www.SketchUp3D.be <<


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

BerichtGeplaatst: 03 apr 2007, 10:58 
Offline

Geregistreerd: 23 feb 2007, 17:49
Berichten: 42
sorry, ik had nog niet vroeger kunnen reageren. de aanpassing is goed hoor . Ik heb zitten sukkelen om de afbeelding hier op te krijgen, zal dat nog eens goed moeten bekijken hoe het juist moet ! de afbeelding is inderdaad te klein. Wat de edges betreft , zal ik ook eens uitproberen of dit een mooier effect heeft ook textuur zal ik eens uitproberen!
Bedankt voor de reacties !


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: woonkamer + keuken
BerichtGeplaatst: 03 apr 2007, 22:11 
Offline

Geregistreerd: 02 maart 2007, 20:01
Berichten: 759
Woonplaats: Oss
roos schreef:
Afbeelding

alle commentaar welkom......( startende sketchup'er)


Ik vind het heel mooi voor een beginner. Idd , ik zou de vloer ook anders doen.

_________________
truffel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Style by business web design styles , pozycjonowanie strony pozycjonowanie stron sem
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Design Downloaded from free phpBB themes templates | free website templates downloads | photoshop brushes.
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO