Wo3Dan schreef:
dhddesign, Roos,
Ik vind het best dat je de post van Roos aanpast, maar a.u.b. niet hier!
Roos plaatst een view van een model met daarbij de opmerking: alle commentaar welkom......( startende sketchup'er)
Wat zie ik nu op het scherm voor model, dat van haar of van jou? Waar kan ik nu eventueel op reageren? Ik snap echt niet dat iemand in andermans post dingen gaat wijzigen.
Het is correct (en leerzamer voor geinteresseerden) als je daaronder je eigen gewijzigde versie ter vergelijking plaatst.
vr.gr.
Wo3Dan
p.s. Roos, ik vind het plaatje er erg goed uitzien, zeker voor een "beginster", het mag wel groter in beeld. Maar is het eigenlijk wel van jou? Hoe was die vloer eerst?
(zie voorgaande tekst!)
Wo3Dan,
Dhddesign heeft de post van roos aangepast, in die zin dat hij enkel de tags ( ) heeft aangepast omdat daar een spatie tussen stond en de afbeelding niet zichtbaar was.
De afbeelding en tekst bij de afbeelding zijn door roos gemaakt en getypt. Ik zal ook niet toestaan dat posts zonder toestemming dusdanig worden aangepast dat de inhoud wordt aangepast (tenzij dat het spam is of berdreigende/kwetsende tekst/afbeeldingen)
Daarnaast stelde dhddesign voor om de huidige texture van de vloer te vervangen door een realistischere afbeelding. Dit in nog niet gebeurd, en de afbeelding in de beginpost is dan ook de originele van roos.
Ik hoop dat alles nu duidelijk is.
(p.s.) Dhddesign, als je dan een post aanpast om wat voor reden dan ook (hierboven genoemd) zet er even bij wat er aangepast is om misverstanden te voorkomen )