Rijtjeshuis
Het onderwerp
het onderwerp is het ontwerpen van een rijtjeshuis, Deze bestaat uit standaard afmetingen die niet aangepast mogen worden.
- Het gaat om het ontwerpen van de buitenkant, voor en achtergevel, interieur is niet belangrijk, maar mag wel.
- Tuin invullen mag, hoeft niet, evenals de schuur
- Het model moet wel van nul af gemaakt worden dus niets "lenen"van anderen.
Voorbeeld
Voorbeeld waar dit ook echt uitgevoerd is bijvoorbeeld in amsterdam, hier heb ik nog een paar oude foto's van op mijn telefoon gevonden:
Hier groeit een boom in de entree
De opdracht
De Sketch
Uitie "straat" ziet er als volgt uit"
Het model is
hier te downloaden.
- Het gaat om het ontwerpen van de buitenkant,
voor en achtergevel, interieur is niet belangrijk, maar mag wel.
- Tuin invullen mag, hoeft niet, evenals de schuur
- Het model moet wel van nul af gemaakt worden dus niets "lenen"van anderen.
- Je krijgt het nummer van het huis op volgorde van inzending. (Zijgevels mogen niet ingevult worden.)
Huisnummer 1 :
Respect
Huisnummer 2 :
Tyto
Huisnummer 3 :
S1mon
Huisnummer 4 :
knillis
Huisnummer 5 :
Ravii
Huisnummer 6 :
Ardoise
Huisnummer 7 :
Truffel
Huisnummer 8 :
Huisnummer 9 :
Huisnummer 10 :
(beschikbare tijd: tot zon. 12 aug. 21.00 uur) Daarna zal de poll starten.
Dit lijkt lang, maar stel deze periode in i.v.m. de vakanties. Deze datum is de laatste dag van de bouwvakantie. (Ik maak dan ook vandaag 3 opdrachten, begin dus niet aan alledrie tegelijk zodat je misschien niks afkrijgt, 
)
Let op, je kan op 2 manieren meedoen,
1) een totaal model posten .skp met meerdere scenes, minimaal 3, waarbij te zien is dat je alles zelf hebt getekend. (model doorkopieren en steeds verdergaan met het gekopieerde model)
2) een aantal, minimaal 3, plaatjes posten waarbij duidelijk is hoe je het model hebt gecreeerd. Dus plaatje van een het begin, de voortgang en de uiteindelijke render.