Tito, ik zie nog steeds niets Hij zegt :
Citaat:
Not Found
The requested URL /ardoise/media_aasdfasdg/ardoise-0-0-v.jpg was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Bij deze:
http://home.deds.nl/~tyto/ is het scherm flink roze met een legoblokje in het midden
De ramen worden van buiten blauw geverfd. (Anton Pieckblauw)
Aan de binnenkant is het afhankelijk van de ruimte, dus dat is nog niet bepaald.
Het idée is niet zozeer nostalgisch of modern, ik wil meer sfeer dan style. Een andere overweging is van financiële aard, als de ruwbouw klaar is is de pot leeg, dus een moderne design kraan van 250 euro, is wat veel van het goede , zeker als je dat in alle ruimtes met alle objecten doorvoert. Dat wil niet zeggen dat hier en daar wel iets speciaals geplaatst kan worden, maar om in een badkamer dan een design bad, douche, kranen etc, te plaatsen zit er niet in.
Bovendien ben ik er dus van overtuigd dat met eenvoudige materialen evenveel effect te bereiken is als met “dure’ materialen.
Kleuren, vormen, combinaties van kleuren, en hier en daar accenten, eigen inzet, geduld en tijd doen wonderen is mijn ervaring.
Maar maak je in beginsel niet druk over de precieze vorm van de kraan en de eventuele douchedeur. Voor mij is het belangrijker om de sfeer, de uitstraling, de indeling, de kleur van de badkamer te zien dan de exacte uitwerking, Als dat duidelijk is kunnen we hier kijken naar dingen die daar dicht bij komen.
Dag Ruthazel leuk dat je mee komt kijken