Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




  • Advertisement

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
  Afdrukweergave

probleem met verkeerslicht maken
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 maart 2014, 22:56 
Offline

Geregistreerd: 23 mei 2013, 7:30
Berichten: 5
Goedendag,

Ik ben een beginner met SU en ik krijg iets niet voor elkaar, misschien dat iemand mij hier kan helpen Ik probeer voor mijn modelbaan een verkeerslicht te maken van 14 mm bij 4 mm met een gat over de lengte van 2 mm en vierkante gaten op de 4 mm zijde van 2 mm in het vierkant waar de leds in moeten komen.
Al ik dit teken dan vallen er gaten en in de ronde opening krijg ik fouten als ik dit converteer naar een stl file om deze in 3d te printen.
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe en hoe ik het wel kan doen zodat het een goed bestand wordt zonder fouten.
Vergeet niet ben een echte beginner.

Groeten Ton Rijnaard


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: probleem met verkeerslicht maken
BerichtGeplaatst: 11 maart 2014, 23:07 
Site Admin
Avatar gebruiker
Offline

Geregistreerd: 30 jan 2007, 20:02
Berichten: 2028
Woonplaats: Putte, Belgie
Als er gaten in onderdelen, vooral rondingen vallen is je schaal mogelijk te klein.

Probeer eens alles 10x zo groot tekent en op het laatst weer verkleind met scale lukt het mogelijk wel. Anders graag het bestand of foto plaatsen zodat we hiernaar kunnen kijken.

_________________
Ik help creatieve mensen hun ideeën van een idee of 2D plan naar een 3D visualisatie te evolueren en hier succesvol te zijn. >> http://www.SketchUp3D.be <<


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  

Re: probleem met verkeerslicht maken
BerichtGeplaatst: 11 maart 2014, 23:39 
Offline

Geregistreerd: 23 mei 2013, 7:30
Berichten: 5
Respect,
bedankt voor de snelle reactie kan je een hint geven hoe ik de de scale 10x moet vergroten.